AWAS! SAKIT KEPALA TANDA PENYAKIT TUMOR



Ramai yang tidak tahu bahawa pesakit kanser di bahagian kepala atau dikenali dengan tumor mampu diselamatkan andainya mereka bertindak dari peringkat awal. Walaupun bukan 100 peratus pulih sepenuhnya, namun sekurang kurangnya kita mampu menyelamatkan atau memanjangkan hayat mereka dengan hidup yang lebih berkualiti.

2 KATEGORI TUMOR OTAK

Tumor otak primer - berasal atau tumbuh dari otak
Tumor otak skeunder - berasal atau merebak dari bahagian badan yang lain seperti paru paru, buah pinggang, payudara dan kulit.

TANDA TANDA TUMOR OTAK

  • Sakit kepala yang teruk terutamanya di sebelah paginya berbanding dengan waktu tengahari. 
  • Sakit kepala yang berterusan dan diikuti dengan loya dan muntah
  • Sakit kepala yang semakin teruk ketika batuk, bersin dan menunduk. 
PUNCA TUMOR OTAK
  • Faktor genetik
  • Merokok
  • Faktor usia
  • Minum alkohol
  • Kegemukan
TIPS UNTUK PESAKIT TUMOR OTAKAWAS 

JAGA PEMAKANAN
"Kesihatan badan datang dari apa yang kita makan" 
Jangan makan ikan atau sebarang ayam mahupun daging. Hanya makan nasi putih dengan lauk ikan rebus atau ikan singgang je digalakkan untuk pesakit tumor

Dari segi gula pula, gantikan gula dengan madu. Tapi bukan mau tiruan ye sebab madu tiruan tu ada kandungan gula. Gunakan madu yang asli je dalam masakan dan minuman pesakit tumor. 

Paling penting jangan lupa minum air masak yang banyak setiap hari. Tak tahu berapa liter air masak kita kena ambik sehari? Senang je, 1liter  untuk setiap 25kg berat badan! :D Mudah kan?

SUPLEMEN TERBAIK UNTUK PESAKIT TUMOR - VIVIX


Vivix mengandungi resveratrol iaitu bertindak memperbaiki DNA dalam tubuh badan. Sebab tu vivix sangat membantu untuk memulihkan semula sel yang rosak akibat tumor! Paling penting, VIVIX bertindak menguatkan sistem ketahanan tubuh untuk melawan sel sel tumor dari terus merebak. 

KISAH BENAR BEKAS PENGACARA NTV7 YANG SEMBUH TUMOR DENGAN VIVIX



Saya bertemu dengan Shaklee selepas satu tahun kemoterapi saya. Ya, saya seorang yang penghidap kanser yang masih hidup. Pada awal Disember 2003, saya telah didiagnosis dengan tumor paru-paru, dan untuk lebih tepat, Germa-sel Tumor. Berita itu datang sebagai tamparan yang dahsyat kepada semua aspek dalam hidup saya kerana saya tidak pernah jangka yang saya akan didiagnosis sebagai pesakit kanser. Bahagian yang paling mencabar untuk menjadi seorang pesakit kanser adalah rawatan itu sendiri. Saya telah melalui rejim kemoterapi selama tiga bulan. Percayalah, ia adalah neraka! Mimpi ngeri yang paling teruk ialah muntah itu sendiri. Apa sahaja pergi ke perut saya, saya akan muntah dalam masa yang singkat, dan trauma itu berakhir dengan muntah darah.

Sejak itu, saya menjadi vegetarian tulen, yang bermaksud dalam diet saya, tiada daging, tiada telur, tiada susu, tiada bawang putih (kecuali Garlic Kompleks Shaklee), dan tidak ada bawang. Sebelum saya bertemu dengan Shaklee, saya benar-benar tidak bertenaga dan lesu, dan semua orang menasihati saya supaya tidak menjadi vegetarian, tetapi dari pembacaan saya dan pengalaman peribadi saya dengan pesakit, saya menyedari bahawa menjadi vegetarian adalah terbaik untuk kesihatan saya tidak begitu memuaskan.

Segala-galanya berubah selepas Shaklee datang ke dalam hidup saya pada Julai tahun ini. Bukti terbaik adalah keputusan pemeriksaan perubatan baru-baru ini saya. Selepas mengambil Shaklee selama kira-kira empat bulan, saya pergi untuk   temujajnji setiap enam bulan sekali untuk pemeriksaan perubatan. Saya sangat gembira apabila mengetahui bahawa “kad laporan” saya SEMPURNA! Orang sentiasa bertanya kepada saya, “Apakah produk Shaklee yang anda ambil?” Dan jawapan saya sentiasa,” Semua! ” Memang betul, SEGALANYA, kerana ia adalah daripada makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan penjagaan rambut, dan semua produk isi rumah, saya Shaklee-kan hidup saya.

Walau bagaimanapun, apabila saya pertama kali mula mengambil Shaklee, saya mengalami krisis penyembuhan – Saya mengalami batuk sehingga paru-paru saya meletup! Dengan kepercayaan dan keyakinan dalam produk Shaklee dan sistem imun saya sendiri saya, saya teruskan juga. Dan sekarang, saya mula menikmati masa, kesihatan dan kebebasan kewangan.

Sekali lagi, saya berterima kasih kepada Dr Shaklee untuk memberikan dunia yang terbaik, dan kerana membenarkan saya untuk benar-benar menikmati kebebasan dalam kehidupan. Terima kasih, saya sukakan anda, Dr Shaklee! Dan saya cintakan ibu bapa saya untuk semua perkara yang indah mereka memberi saya sepanjang hidup saya. “- Master Law Chu Hian

Hanya minum sebotol VIVIX untuk membantu pesakit TUMOR. Harga 1 Botol VIVIX hanya RM503.50 dan anda boleh terus membeli di SINI > VIVIX Nak dapatkan Harga VIVIX dengan SUPERJIMAT? Hubungi saya di 012-6716961

CARA PEMBELIAN VIVIX UNTUK PESAKIT TUMOR OTAK

CARA 1

Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

IsmaLyeza
ig @shakleebyisma
Email: shakleebyisma@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...