MASALAH KULIT BERSISIK DAN BERCAPUK LEPAS PAKAI COMPACT POWDER

Dengar tajuk pun dah cukup stress. Lagi lagi kalau kita sendiri memang alami masalah kulit macam tu. Kulit kering, lepas tu bila kita pakai compact powder, mesti ada sisik sisik kesan bedak, dan sapuan pun jadi tak rata! Seriously aku pun jenis kulit kering kadang kadang, jadi berminyak kadang kadang, dipendekkan cerita, semua masalah kulit memang aku la orang nya. haha. Memang mengundang. Tapi kini tidak lagi. Cewah. 



Macam customer sebelum ni, aku suggest untuk tumpukan perhatian pada pengambilan PROTEIN. Tak kisah la kau makan ayam ke, ikan ke, asalkan protein. Tapi sebenarnya makan ayam dengan makan ikan, ada jugak yang tak bagusnya. Sebab kita boleh kawal ke protein dari ayam dengan ikan tu betul betul asli, sihat, dan cukup keperluan yang badan perlukan? Sebab yela kadang kadang, nak makan ayam tapi kita buat ayam masak lemak yang dah sah2 tinggi kolestrol. Kita makan ikan goreng yang sah sah berminyak dan boleh effect kesihatan kita. 

So mana nak cari protein asli? 

Dengan ESP, Insyallah memang terbaik sebagai pilihan kita semua untuk dapatkan protein ASLI. Sebab apa? Sebab ESP mengandungi 9 jenis asid amino penting yang TIDAK DAPAT DIHASILKAN SENDIRI OLEH BADAN. 

Kenapa PROTEIN baik untuk kulit bersisik dan bercapuk? 

Sebab proteinlah yang hasilkan sel dan tisu kulit! Meh aku nak buat satu perumpamaan. Kita ibaratkan PROTEIN ni sebagai batu bata. Dan kulit pulak adalah rumah. Nak bina rumah kena ada batu bata betul tak? Kalau nak buat rumah tapi tak cukup batu-bata surely rumah akan lompong kan? Tak kukuh.. dan tak cantik. Tapi bila batu bata cukup, rumah pun kukuh.. Cantik.. Boleh dibina seperti yang kita idamkan.. Sama lah jugak dengan kulit kita..
 
Kalau dah namanya PROTEIN sebagai bahan binaan sel kulit, tapi protein pulak tak cukup.. Sebab tu jangan hairan kalau kulit tak cukup cantik.. Tak cukup licin.. Berlubang-lubang dengan parut.. Sebab PROTEIN tak cukup! Jom kita layan testimoni pulak :)

 
Antara manfaat ESP yang dah berjaya buat aku dan customer yang lain JATUH CINTA ialah

  • CERAHKAN KULIT 
  • GEBUKAN KULIT
  • PUDARKAN PARUTBERI TENAGA
  • KURANGKAN KERAP RASA LAPAR
  • BANTU KURUSKN BADAN DENGAN SELAMAT
  • BANYAKKAN SUSU
ESP ni specialnya sebab bukan je boleh consume, tapi untuk MASKER pun bolehhh.. So bagi aku ESP ni sangat terbaik untuk kita yang memang NAK CANTI. So dah tahu apa next step yang korang kena ambik sekarang? :p

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Supervisor
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
Sya
AUTHOR
March 23, 2015 at 4:11 PM delete

haah, saya kdg2 nmpk orang pakai bedak compact dia cam bersisik.. all the best for your bisnes akak! ganbatte!

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...