.

.

TIPS RAJIN MINUM AIR MASAK

Korang jenis rajin minum air masak tak? Mungkin ada yang tak rajin minum air masak. Alasannya air masak rasa tawar, tak sesedap air PEPSI atau pun FRESH OREN! Salah satu tips supaya rajin minum air masak, adalah dengan membeli bekas minuman yang comel dan kita suka! 

 TIPS RAJIN MINUM AIR MASAK

Ini apa yang aku rasa berkesan untuk diri aku. Aku memang tak suka minum air masak. Kulit kering macam mana sekali pun, tetap taknak insaf. Tapi nasib baik lepas terjebak dengan vitamin untuk kulit dari Shaklee, baru aku rasa, rajin nak minum air masak. Sebab kalau tak cukup 2 liter air masak sehari, sia sia makan supplemen. 

Supplemen hanya akan memberi hasil yang optimum jika kita minum air masak yang cukup! So aku harap tips rajin minum air masak ni, korang praktikkan. Aku tahu yang pompuan pompuan semua suka dengan bekas minuman air yang comel comel. Jadikan bekas bekas comel tu sebagai inspirasi kepada korang untuk rajin minum air masak. Sebab pergi ke mana mana mesti nak bawak bekas yang comel tu. Dan bila berada di mana mana, mesti nak minum air masak sambil tayang bekas minuman yang comel tu pada kawan kawan. (minum bergelen gelen tapi dalam hati ya rabi tak sedapnya air masak!) Haha. Ok. Keji tetapi tips yang sihat untuk diri sendiri. 


Aku pilih bekas minuman TUPPERWARE. Korang?

4 Komentar untuk "TIPS RAJIN MINUM AIR MASAK"

rara mmg sejak preggy kan princess,mmg minum 3liter sehari, sbb risau kencing kotor, so xde masalah minum air masak.bagus kalau minum byk kan,tapi stgh org mmg xboleh.

kite suke mnom air masak!
wajib beli air mineral..

Wah.. terima kasih untuk tips nie.. :)
Untuk di sharekan tips menurunkan berat badan

Back To Top