.

.

TIPS ELAK ANAK SELESAMA

Assalamualaikum


Tips elak anak selesema!

Sekarang kanak kanak memang mudah kena selesama. Betul tak? Sebab pengalaman sendiri tengok anak saudara berumur 3 tahun. Bangun pagi, dia akan bersin, hidung berair. Mula la meragam dan angin satu badan. Anak selesema memang normal. Eh normal ke? Orang dewasa macam aku sendiri tak sanggup nak selesema hari hari. Tak best langsung!


Apa punca anak selesema? Selalunya anak selalu selesema kerana kurang vitamin c. Apa pentingnya vitamin c? Sebab vitamin c ni la yang membentuk sistem imun kita. Bila anak seorang yang makan memilih, macam mana nak bekalkan dia dengan vitamin C? JAJAN? Memang tak la hehe. 


Ini memang jalan penyelesaian. Ibubapa sekarang dah pandai pilih yang terbaik untuk anak anak. Jangan bagi jajan kerap sangat. Jangan bagi fastfood hari hari. Tapi boleh gantikan dengan vitamin c! Kudapan yang paling berkhasiat khas untuk elak anak selesema!  

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Supervisor
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Tag : VITAMIN C
0 Komen untuk "TIPS ELAK ANAK SELESAMA"

Back To Top