KENA MARAH DENGAN NURSE SEBAB HB RENDAH MASA MENGANDUNG

Aku tak pernah ada pengalaman checkup pregnancy dekat hospital kerajaan. Dan aku tahu ramai kawan kawan yang cerita, nurse suka marah marah. Bukan marah tak tentu pasal. Tapi marah kalau berat badan naik mendadak, berat badan turun mendadak, HB rendah, dan macam macam lagi masalah masa mengandung. Aku pun tak pernah kaji kenapa nurse hospital kerajaan je yang suka marah patient. Mungkin mereka lebih prihatin? haha wallahualam. Marah marah sayang patient lattew


Aku masa mengandungkan Irine dulu, aku checkup dekat Hospital KPJ Seremban bawah Dr Ishak. Masa chekup alhamdulillah tak ada masalah Hb rendah sebab dari awal aku memang ambil multivitamin. Tapi bukan hospital punya. Kalau hospital, dorang akan bagi obimin. Tapi aku taknak sebab kuat pewarna. Obimin kuat pewarna macam dalam entry aku sebelum ni. 



Cuma aku pernah kena tegur dengan Dr Ishak sebab berat badan tak naik. Walaupun makan banyak. So dia suruh aku makan aiskrim. Tu jela. Yang lain takde masalah pun. Cuma aku teringat pengalaman kawan @ customer aku yang ada masalah HB rendah. Aku syorkan multivitamin yang aku ambik tu. Nah ni hasilnya : 




Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Supervisor
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...