.

.

CABARAN 31 HARI MENCARI CINTA 1 - JERAWAT

Siapa yang suka ada jerawat? Mesti ramai tak suka kan? Golongan yang baru nak akil baligh je suka bila ada jerawat. Sebab masa tu la orang akan kata.."dah ada jerawat..dah boleh kahwin daahh nii" lepas tu muka merah merah sambil pintal pintal langsir. Pastu lari pergi dapur. Hahaha. 


secara jujurnya, aku dulu masa sekolah, first period adalah pada umur tingkatan 1. Lepas tu jerawat naik macam cendawan tumbuh. Sampai konpius ni jerawat ke cendawan. Hehe. Tapi takde la rasa stress pun. Sebab masa tu tak pandai sayang kulit lagi. Pernah satu masa tu..jerawat kat muka ada 20 biji. Penuh dekat bahagian dahi. Tu bukan dasyat. Tapi Sangat dasyat. Hihi.


Sampai la umur masuk tingkatan 3. Masa tu jerawat tetap sama banyak. Macam macam produk guna. Tak de kesan pun. Last last guna tomato. Hari hari cuci muka dengan tomato, malam pulak lenyek tomato tepek dekat muka. Tingkatan 3 dah pandai dan rajin jaga muka. Faktor apa? Ada pakwe kot masa tu. Haha. 

so memang berkesan. Ada la dalam 3 4 bulan amalkan tomato. Jerawat pun berhenti. Alhamdulillah. Sampai la sekarang dah anak satu..jerawat memang tak ada. So aku terpikir apa kuasa tomato tu?


TOMATO KAYA ANTIOKSIDA

APA FUNGSI MAKANAN KAYA ANTIOKSIDA?

1. Membantu memulihkan kesihatan sel dan tisu badan
2. Melancarkan peredaran darah
3.Menghalang keradangan
4. Bertindak sebagai bahan anti bakteria, anti virus
5. Membantu meningkatkan keanjalan saluran darah

Patutlah aku serasi dengan vitamin e! Start makan vitamin e 2 3 bulan sebelum kahwin dengan pp epal. Memang kulit rasa moist. Jerawat pun jarang tumbuh. Sebab vitamin e kaya antioksida!

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Supervisor
COD di daerah Seremban
Shaklee ID:910287
SMS/Whatsapp: 012-6716961
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.












1 Komentar untuk "CABARAN 31 HARI MENCARI CINTA 1 - JERAWAT"

Back To Top