BUSINESS LEADER NATIONAL CONFERENCE 2017

Pada hari Sabtu yang lepas, 18 Februari 2017, merupakan hari yang ditunggu tunggu oleh semua pengedar Shaklee di serata Malaysia. Shaklee menghimpunkan kesemua Business Leader yang terpilih Untuk menghadiri satu program yang julung julung kali dianjurkan iaitu Business Leader National Conference 2017.




Alhamdulillah terpilih menjadi salah seorang dari mereka yang terpilih merupakan satu rahmat buat saya.  Conference kali ini agak berbeza dari conference yang biasa dibuat setiap tahun. Dalam conference ni, Shaklee berkongsi dengan kami semua tentang perancangan Shaklee sepanjang tahun 2017 dan 2018. Baik dari segi kemunculan produk baru, bayaran bonus dan paling menarik adalah local dan international trip yang Shaklee bakal mereka sponsor pada tahun hadapan.

PRODUK BARU YANG SHAKLEE BAKAL LANCARKAN



Ok ni best. Korang mesti pernah dengar produk terbaik Shaklee sebelum ni yang bagus Untuk sendi dan otot iaitu Advanced Joint Health Tablet (AJHT). Produk tu bagus sangat tapi dah takde dekat pasaran Malaysia hampir dua tahun. Dan kali ni, Untuk mengubati kerinduan kita semua dengan produk tersebut, Shaklee bakal keluarkan satu produk baru iaitu Advance Joint Health Cream. AJHC ni bukan tablet Untuk makan ye tapi dia berbentuk krim. Krim yang sesuai Untuk mereka yang menderita sakit lutut dan lenguh lenguh sendi.


Selain AJHC, Shaklee bakal mengeluarkan produk Untuk penjagaan bayi. Yang ni ibu ibu mesti teruja habis sebab seperti yang kita tahu, Shaklee antara brand yang sangat natural, tiada apa apa bahan kimia yang merbahaya.  Jadi Untuk kegunaan bayi, ibu ibu mesti dapatkan produk penjagaan bayi Shaklee baik dari segi lotion, mandian, wangian semua lahh..bedak sekali kot!

BAYARAN BONUS UNTUK PENGEDAR SHAKLEE

Seperti yang sedia maklum, Shaklee merupakan antara syarikat yang SANGAT KUKUH dari segi kewangan. Shaklee melaburkan hampir sebanyak 30BILION sebulan Untuk membayar bonus kepada pengedar mereka serata dunia. Itu bezanya Shaklee dan syarikat kosmetik lain. Di mana syarikat lain melabur jutaan ringgit pada pengiklanan seperti di TV, radio, duta artis, tapi Shaklee melaburkan billion ringgit kepada pengedar mereka. So best kan? Patutlah ramai berhenti kerja sebab nak buat biznes Shaklee. (boleh daftar melalui saya Untuk biz) dan kami teruja bila Shaklee umumkan KENAIKAN BONUS pada tahun ni. Wahhh sangat

LOCAL DAN INTERNATIONAL TRIP

Seperti tahun tahun sebelumnya, Shaklee memang akan menaja sepenuhnya pengedar mereka yang layak Untuk menyertai program local dan international trip. Pada tahun 2018, Shaklee mengumumkan Bangkok sebagai local trip dan international trip Shaklee memilih Western Mediterranean Cruise yang menjelajah 3 negara (France, Italy dan Spain) termasuk 6 bandar terkenal seperti.. Trip selama 4 hari 3 malam Untuk local trip dan 8 hari 7 malam Untuk international trip tersebut sememangnya boleh buat kami naik gila kejap sebab teruja habis. Shaklee akan taja sepenuhnya tanpa minta pengedar mengeluarkan walau satu sen pun perbelanjaan sepanjang trip tersebut. Termasuklah penginapan, pengangkutan dan belanja shopping. Bawa badan je kak.. :p

Jom tengok video trip Bangkok




Jom tengok Western Mediterranean Cruise


LAIN LAIN

Jadi conference yang bermula 8.30 pagi sampai 5.30 petang tu, kami dijamu makan sebanyak tiga kali, Sarapan, makan tengahari dan minum petang. Perut sentiasa kenyang. best betul bila menghadiri conferece Shaklee. Kami juga dapat banyak free gift tau! Nak tahu freegift apa? Antaranya, pendrive Shaklee, mug yang ohsem, Starter Kit baru, dan keychain Shaklee yang comel.  Kiranya kami balik bukan tangan kosong lah.








Alhamdulillah memang tepat pilihan saya mendaftar sebagai ahli 4 tahun yang lepas. Bermula dari makan sendiri, saya mula berjinak jinak dengan biz. Saya dapat join training percuma dari Shaklee dan group group pengedar otai yang lain. Selain menghadiri kelas kelas macam tu, Untuk yang busy, boleh juga belajar cara mengendalikan biz Shaklee melalui group Whatsap, dan leader leader Shaklee sentiasa berkongsi video video macam mana nak memulakan biz Shaklee.


Nak jadi sebahagian dari team kami? 

Perlukan mentor Untuk mulakan biznes Shaklee? Tercari cari satu perniagaan yang tidak memerlukan modal tapi memberi pulangan yang tinggi dan unlimited? Ingin belajar bersama sama sampai Berjaya dan kaya pun bersama sama? Ok. Shaklee sediakan semua. Anda Cuma perlu mendaftar sebagai ahli melalui team kami, dan kami akan coach anda sehingga anda Berjaya

CARA UNTUK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI?


Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang bagaimana saya boleh bantu untuk daftarkan anda sebagai ahli. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi. Dan agen sah yang boleh membantu untuk daftarkan ahli
IsmaLyeza
ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...