PUNCA DAN ALTERNATIF UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG TANPA UBAT UBATAN

PUNCA DAN ALTERNATIF UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG TANPA UBAT UBATAN



Di Malaysia, pesakit buah pinggang antara yang mencatat paligg ramai sekarang. Paling merisaukan bila kos perubatan ada yang mencecah RM4000 seminggu. Jom kita tebgok apa punca penyakit buah pinggang dan ada tak alternatif selain ubat ubatan?



FUNGSI BUAH PINGGANG

Buah pinggang melakukan proses utama untuk mengekalkan keseimbangan kimia dalam cecair tubuh kita (proses keseimbangan ini dinamakan hemeostasis). Ia juga membersihkan sel kimia yang tidak diperlukan di dalam tubuh.

Dengan berfungsi sebagai bahan penapis, buah pinggang memastikan bahan yang baik diserap ke dalam darah dan bahan yang tidak di perlukan oleh tubuh akan dikeluarkan dalam bentuk air kencing.

PUNCA BUAH PINGGANG ROSAK

Buah pinggang boleh rosak kerana beberapa penyakit. Antaranya ialah

  • Keturunan seperti darah tinggi, Diabetes mellitus
  • Mengalami penyakit-penyakit lain yang mula berjangkit ke buah pinggang.
  • Mengambil terlampau banyak bahan toksid. Toksid berlebihan melalui asam dari makanan berjerok, bahan-bahan racun serangga dalam sayuran atau buah-buahan, toksid bahan-bahan pengawet dalam makanan, terlampau banyak memakan makanan segera, dll. 
  • Rosak kerana terlalu banyak mengambil ubat kencing manis, ubat darah tinggi, anti-biotik, steroid, dadah dan lain-lain atau beberapa sebab yang tidak diketahui.


TIPS CEGAH PENYAKIT BUAH PINGGANG

1. Mengamalkan gaya hidup yang sihat seperti bersenam, tidak merokok, jauhi alkohol dan aktif
2. Mencuci dengan bersih sebarang makanan yang ingin dimasak seperti buah dan sayuran untuk mengurangkan peratus toksid melalui semburan serangga perosak dari masuk ke dalam tubuh
3. Mengawal pengambilan ubat ubatan yang tidak diketahui kelulusan KKM
4. Kerap minum air masak
5. Pengambilan supplemen dari jenama terpilih seperti Shaklee

ALTERNATIF UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG SELAIN UBAT UBATAN

Kos perubatan yang tinggi sehingga melangkaui RM4000 seminggu, mungkin menyebabkan pesakit buah pinggang untuk berasa putus harapan untuk sembuh sepenuhnya.


Alternatif yang ada adalah mengamalkan supplemen dari jenama terpilih seperti Shaklee. Hanya RM503 bagi sebotol vivix untuk penggunaan sebulan, mungkin merupakan alternatif paling murah dan terbaik selain ubat ubatan.


CARA PEMBELIAN VIVIX UNTUK MASALAH BUAH PINGGANG


CARA 1
Anda boleh terus klik ke LINK DI BAWAH ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan
VIVIX HARGA NORMAL
VIVIX TWINPACK PERCUMA MEMBERSHIP SHAKLEE DAN CASH REBATE (PROMOSI TAMAT 31JANUARI 2017)
VIVIX BELI 6 PERCUMA SEBOTOL, MEMBERSHIP SHAKLEE DAN CASH REBATE (PROMOSI TAMAT 31JANUARI 2017)

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

IsmaLyeza
ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...