.

.

Salt vs Garam


Ketinggalan aku rasa bila tengok movie ni tadi..orang lain sume da tengok awal2 kot..aku baru terhegeh2 nak tgk..haks..apa buleh buat..kawan2 sume fool booking.so kene amik giliran la nak kuar ngn dorang sume.


Salt. atau Garam dalam bahasa melayu nye. hehe. tak lawak ok. mekasih. 
best sangat citer ni..aku kasiks 4 bintang. bagus la omputih ni kan. berani sungguh buat movie pasal rancangan pembunuhan Presiden AS! 
rasa rasanya ada tak penerbit filem Melayu yg akan buat movie pasal rancangan pembunuhan Perdana Menteri kita. amcam? ade bran? 

tak boleh. Malaysia tak leh disamakan dengan omputih nun tu ha..kita masih lagi mengekalkan ciri2 menjaga isu2 sensitip. well... i still luv u Malaysia! oh.. mentang2 bulan kemerdekaan. agak poyo di situ.


dah la lakonan mantap si bibir seksi ni memang menggoda aku tiap kali movie dye kuar. wajib tonton la gua ckp lu. aaargghh...sangat best..nak tgk skali..! sapa mau teman?? tade sapa? hu...cedey
0 Komen untuk "Salt vs Garam"

Back To Top