awak..

Tags

dulu awak kata..awk sayang saya..tapi awk tinggalkan saya gak..
dulu awak kata..awk slalu rindu saya..tapi awk lupakan saya gak..
dulu awak kata..awak nak baby kite ikut muka saya..tapi awk pergi gak..
dulu awak kata..awk tak suka tgk kite nangis..tapi awk buat sy nangis gak..


masa awak ngn saya..saya buat awak mcm2 utk hapikan awk.
saya buat bende2 sweet utk awk..
saya uat surprise masa ari jadi awk..
saya uat awk love dari duit singgit..pastu tulis nama sy ngn nama awk..
saya slalu nynyi kan lagu utk awk masa kt boring2 lepak tepi longkang bwh kolej awk..
saya slalu curi2 ciom pp awk..masa awk tgh drive keta..
sweet kan kite..


tapi arini camne sy nak lupa kan sume tu.
bgtau la saya camne.
sebab sy masih terkial2 dan masih tergaru2 pale camne sy nak kuatkan hati sy.


dulu saya pernah janji kat awak..air mata saya menitis masa sy berjanji.tu tanda sy ikhlas.
saya janji yang sy akan tgu awk..
tgu awak abis belaja..
tgu awk dpt keje..
tgu awak senangkan dulu kuarga awak..
sy janji utk lepas kan awk balik jauh nun kat utara sana..
pastu sy janji sy tgu awk..


tpi np awk tipu sy..
arini.awk terus pergi tanpe pesan pape pd sy.
sy tatau nape sampai arini sy masih mempu syum dan ketawa dekah2..
tp mlm2..hati sy sunyi pastu sy nangis.


sampai bila awk nak biar sy mcm ni..
hm awk..?

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :