.

.

flashback

tahun 2008
3 of us
pergi ke sana
terasa heaven
lupe sejakap semua masalah
walaupun terpaksa tinggalkan si dia selama 2 minggu
rindu sangat nak pulang ke Malaysia
cuba spend duit untuk beli simkad sana
for what..
untuk berhubung dengan dye
even sekejap
sebab kami sekarang berada di dua benua berbeza


sejuk.tapi seronok gak..perjalanan yang jauh mungkin beri saya satu pengalaman yang sangat berharga



ye..saya di sini...di Kota London..



di sini boleh tahan sibuk juga..bukan kereta bas je lalu lalang...basikal pun banyak...haiyaa

penat jalan..jadiks..jum rehatkan muntut dulu!!kekekeke



ok..ni pakwe ai dulu...tp ai mintak putus sbb dye curang ngn ai...haha..sangat tipu



sssyyhh...jaga tingkah laku...nanti queen marah



ok..tetiba rasa macam berada di antara dua lelaki kacak yang tak berapa kacak.



rite..ni dye London Eye...satu box ni leh masuk lebey kurang 40 orang...so u just imagine how big it is!tu baru satu tu..tggii wehh..teruja!



see..berhati2 lah ketika melintas..kerana atas jalan ni macam2 leh lalu...bas la..kereta la..keretapi pun lalu..tetiba je kan...tgk tu..ada landasan atas jalan raya..




ni dye Central Station...taraa..sampai dah ke Amsterdam..sebuah kota Belanda yang cantikk.!! bas dye pun panjang...siap sambung2 lg tu



halolohloh..comey ke




double decker...wait for me!!!



nak masuk cni..tp tak sempat... :( sobs



victoria palace...g belek buku sejarah..apa ada kat cni..hehe



sat g nak naik jambatan sudah roboh!tu dye...London Bridge is Falling down..hohh..best dow main tu kecik2..skng dpt naik lak London Bridge



lapar dan sejuk di luar..so bila dapat makan Jacket Potato tuna..pergh...lazat..macam heaven



if u all ingat .. filem Nothing Hill lakonan Julia RObert tu...ni la lokasi kedai buku tu...hehe..tp julia nya takde la..!



pilih pilih..nak yg mana satu...kiri dan kanan no available...tgh je available..hahaha




ok...tahun depan nak g mana lak?


Switzerland 
wait for me!!


2 Komentar untuk "flashback"

Back To Top