.

.

Berbuka puasa hari ni kena duduk bawah..meja penuh oo!

hari ni dah masuk puasa yang ketiga ye kawan-kawan...


dah boleh pasang lagu raya kah? ekekeke..



pagi ni aku mengaku yang aku tertidur lepas sahur...uwaa...tak semayang Subuh pagi tadi!! tah naper mata aku macam ada gam lak kat kelopak ni.. pastu ada suara Syaitan Iblis kat telinga ni, suruh tidur...perut kenyang kan..



Astagfirullahlazim....
jangan buat lagi esok. Puasa tak memberi makna sekiranya yang wajib tak ditunaikan.. ha..stat da ceramah ye di pagi Jumaat ni. 



pagi-pagi Jumaat ni, sudah semestinya kene kemas rumah. oh bukan lah nak cakap yang aku kemas rumah hari Jumatt je..tidak okay...itu saya bangkang yang arif! tapi hari ni kene double triple la kemas tu..kalau sepah2 nanti ramai marah ooo...sebab Jumaat hari ahli2 kuarga terchenta nak kumpul buka posa sama2 diumah ni...dan dah tentu aku kena makan kat atas lantai depan Tv sebab meja makan tak muat kot nak tampung sume..jadi aku di afundi keluar.. jahat oo mereka! uwa.



takpe..nanti aku dah kawen nanti..aku afundi korang lak makan kat bawah..kasi pengantin baru mkn kat meja lak!

haha.berangan ke?




Tag : raya
2 Komentar untuk "Berbuka puasa hari ni kena duduk bawah..meja penuh oo!"

tak la...kak elin tak lik... tp yang lain ada la..tu pun da ckup penuh meja,,,huhuh

Back To Top