.

.

awak buat jiwa saya kacau awak tau?



EX : Salam, sihat ke? tiba-tiba teringat kat awak. sorry kacau.
Aish : Ws. sihat..nape ingat saya?
EX : ntahla tiba-tiba malam ni teringat kat awak, maybe perasaan je kot. ganggu ke?






EX : sorry la ganggu nanti bf awak marah lak nanti
Aish : saya lum ada sapa-sapa lagi.






EX : tipu la takde bf..
Aish :macam awk tak kenal saya...saya kan susah untuk suka kan sesorang.






EX : aah beraya kat sini je. nape? nak suruh saya beraya kat Seremban ke?
Aish : takla..buat pe awak nak raya sini..lain la dulu. (dulu awak ada saya..)






EX : aah, duk umah je sambil cari keje. Gemuk apa...lagi kurus ada lah..yela, dulu orang jaga.
        sekarang ni sebatang kara je..
Aish : ..... ( masa ni nangis da..)






menjadi AKU nampak mudah.. membuat mereka tersenyum dan ketawa mungkin itu adalah rutin. tapi menjadi AKU tak la terlalu mudah yang disangka. hari-hari melawan perasaan. hari-hari kena jadi kuat. kene pujuk hati. 
Penat
Sangat


Tag : jiwa
2 Komentar untuk "awak buat jiwa saya kacau awak tau?"

aish.. bru td ex cal.. lbh kurang cam tu jugak.. sedey.. tapi kena lawan...! kita kena kuat.. huhu

yeke...emm sama la ngn aku...:( wehh..aku nak sgt jumpa kau! leh kt sharing2 citer 12tahun ni. hihi

Back To Top