.

.

Argh...

pejam celik pejam celik
tak terasa harini nak masuk Ramadhan yang ke 8 hari
terasa sekejap je


malam ni tak terasa nak tidur
mungkin terkene kopi masa minum bersama kawan tadi..mungkin
jadi bila pagi-pagi buta ni mata tak boleh lelap
fikiran pun mula melayang
macam-macam yang aku fikir


sayu pun ada gak hati ni
KENAPA?
entah la..
satu-satu kisah silam aku dulu keluar semula dalam memori ni
ah semak


dari kisah cinta
kisah keluarga
kisah persahabatan



kadang-kadang aku pun tak yakin..masih wujud lagi kah cinta sejati?
mengenangkan satu persatu nasib yang menimpa aku
tapi..apa boleh buat..itu semua ketentuanNya
Dia yang menemukan dua hati
Dia juga memisahkan dua hati itu
yang pasti...Dia Maha MEngetahui..akan segala apa yang Dia lakukan untuk hambaNya



aku juga rindukan salah seorang keluarga ku yang jauh di perantauan
membaca blog nya yang menceritakan pengalamannya berpuasa jauh dari kami sekeluarga
hiba hati ni
rindu kamu
SANGAT
menitis air mata jap



Sejauh mana persahabatan mampu mengukir senyuman lebar ke telinga?
mungkin sekarang jauh berubah
masih lagi tercari-cari zaman kegemilangan dulu
mana mereka ye

hmm.... Otak semak.

Tag : jiwa
3 Komentar untuk "Argh..."

cinta sejati itu memberi tanpa harus menerima:)

is.. cnta sejati tu wujud.. cuma x tau bila kan smpai kat kita.. suke sgt jumpe kamoooo balik.. keep in touch k.. promise..!?

sama la....suka sgttt!!! so since kt da jumpa balik...make sure jgn ilang2 lgi tau! hehehe promisee

Back To Top