MALAM PERTAMA KU

akhirnya aku selamat diijabkabulkan dengan PP Epal. tapi aku pelik kenapa tak ramai yang datang wedding kitorang tu. seyes pelik. nak sentap lapan puloh empat kali je rasanya. pastuh, malam pertama tu aku pun masuk bilik. memang berdebar debar la kan sebab malam pertama ye dok? auw.. tapi korang jangan la pikir blue sangat. ilek lu..kitorang cuma borak2 je malam tu..ECEEHHH

Aish : awak, nape ye wedding kita siang tadi tak ramai yang datang. seyes!

PP Epal : tah la..sebab awak tak femes kot 

Aish : ehhh? awak ni jangan cari pasal. kang pengantin lain bahagia malam pertama, awak tidur luar pulak!

PP Epal : hehehehehehe



lepas tu baru aku teringat nape wedding kitorang tak ramai datang. sebab kad jemputan aku tak ingat langsung nak tempah. and tak send kat sapa2 pun. yelah tempah pun tak.. nak hantar kad camne?..ye dok? hahahahaha..kesengalan kan kitorang?

pastu, malam tu, tiba tiba PP Epal datang kat aku. alamak aku kaget. debar debar rasanya. oooohhh ammmaa appaa!! help help! dia datang makin dekat...yelah malam pertama kan? hahahahaah sumpah geli. pastu... ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

....maaalaaaammmm kauu bawaalahhh rinduukuu untukk dirinyaa yangg jauh dariikuu...agaarrr...diiaaa tidakk kesepiann.......
(tu lagu alarm aku nak bangun pagi. nyanyian hafiz tajuk ombak rindu..sumpah lagu ni punca aku lambat bangun sebab mesti terlena balik..)

ok aku pun matikan alarm clock aku. dah dah..jom bangun pagi siap siap nak pegi keja! 

bestnya mimpi malam tadi..tapi napa tak sampai ending? hahahaha matiks
ok bye

P/s : to them yang sent email tu, sorry lambat reply. untuk order tudung bawal yang latest design boleh pergi kat website INI dan isi form ye! thanks!
Previous
Next Post »

8 komen

Write komen
ct kektus
AUTHOR
June 28, 2012 at 12:52 AM delete

HAHA.
kemain eksaited nak bermalam pertama, si hafiz pulak kacau daun. aiseh. :D

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
June 28, 2012 at 3:39 AM delete

sengal je mimpi cik aish..hehe..cepat2x tempah kad kahwin tu....hantar sekali dkt eca...hikhik

p/s: alarm kita sama..hahaha. :)

Reply
avatar
Riena Haiqal
AUTHOR
June 28, 2012 at 8:17 AM delete

hahahahaha.. aku terpedaya.. aku ingatkan betul2 dah kawen tadi rupanya mimpi jer.... tipahtertiputertiputipahtertipu.. :) hahahahahahahahahahahahhaa

Reply
avatar
June 28, 2012 at 11:05 AM delete

terbaik lah mimpi awak..hehehe..siap ada unsur2 saspen lagi tu..tersengih2 sy baca.. haha! mlm ni sambung smula la mimpi tu eh ;p

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
June 28, 2012 at 1:08 PM delete

gelojoh sgt ni..
hakhakhak

Reply
avatar
Mr.Superman
AUTHOR
June 28, 2012 at 6:13 PM delete

hahah..guwa da basah kt cni. (bajet)

Reply
avatar
najihahfara
AUTHOR
June 28, 2012 at 7:10 PM delete

la..ingt ke betul2 haha

Reply
avatar
Dhia adawiyah
AUTHOR
July 15, 2012 at 3:15 AM delete

laa .. itu yang pelik tuu ? kad jemputan tak datang .. haha .. nak datang ke wedding akak !!

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...