BILA ORANG KAMPUNG JADI PELANGGAN SAYA

SET KULIT CANTIK. BAGI KEKALKAN KOLAGEN DAN BAGI KULIT MOIST


End year sale dari Shaklee untuk set kecantikan kulit. Baru lepas COD malam tadi. Customer tu kata dia pernah guna produk kolagen jenama lain. So dia nak stop sebab terlalu mahal dan tahan beberapa hari je. Then, dia nak consume sesuatu yang boleh mengekalkan kolagen dalam badan. 

Dia tertarik nak cuba Vitamin C sebab Vitamin C kan bagus untuk bina kolagen dalam sel badan kita. Kulit jadi lebih anjal dan tegang gitew. So saya suggest dia tambah Vitamin E sekali untuk hasil kulit yang ohsem. Vitamin E bagus jugak untuk bagi kulit tu moist dan boleh pudarkan parut selain bagi awet muda pada si pemakai. 

Customer setuju dan ambil 2 botol vitamin E dan 2 botol Vitamin C. Saya hadiahkan satu Chew Vitamin C untuk adik dia. Hehe. Sebab rupanya dia ni orang kampung saya. Sama sama duk Seremban. So oklah..Rezeki malam tadi. kitorang jumpa dekat Plaza Ampangan je. Dan lepasni kena pantau perkembangan dia lepas guna produk kulit Shaklee yang tengah promosi murah gila bulan ni. 

Lepas COD, terus rasa macam nak belanja orang makan. So belanja suami dengan Irine makan dekat WIndMIll. Kejut jugak si Irine bagi dia makan Mushroom Soup! 


By the way. Selamat pagi bloggers!


Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
December 10, 2014 at 3:51 PM delete

hamboii irene. mushroom soup siap...western nye. heee

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...