SAYANG BOLEH DIPUPUK..TAPI KEPERCAYAAN?

Tags

sayang boleh dipupuk. tapi kepercayaan? perlu masa. bagi aku..kalau kau dah percaya dekat  seseorang itu..akan mudah untuk kau sayangkan dia. tapi tidak bagi mereka yang sayang terlebih dahulu....lalu kepercayaan entah kemana..dan akhirnya ayat "sudah tiada jodoh" menjadi sahabat mereka yang kecundang...

tahun 2011
hubungan aku dengan PP Epal, aku sendiri tak tahu sampai bila. betul ke dia untuk aku?? nobody's know. dan aku dah ready dan sentiasa ready kalau we all tak ada jodoh. kalau PP Epal ditemukan dengan someone better, aku terima je. sebab perjalanan hidup kita dah ditetapkan. kena sabar, redha. kau kan strong aish!

saya tak perlukan hubungan yang sempurna di mata orang lain. cukuplah awak sempurna di hati saya. tak sempurna pada pandangan orang lain, tak mengapa. :)




uwek!

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :