Home » » WADUH SAKIT MATAKU TENGOK LURAH

WADUH SAKIT MATAKU TENGOK LURAH

Apa?? lurah?? ye. hari ini aku nak kongsikan tentang kesakitan mata aku akibat selalu tertengok lurah lurah kepunyaan lelaki. apa korang ingat perempuan je ada lurah? *budak kecik yang baca entry ni pelis jangan tanya cikgu apa itu lurah kerana dikhuatiri akan mendapat pelempang sedas dua. 

so entry ni ekceli nak mengutuk kaum lelaki yang suka menampakkan lurah bonfon totfot mereka. *kepada mereka yang tak tahu apa itu lurah bonfon totfot, sila tanya jiran sebelah rumah atau kaunter informasi berdekatan. caranya "incik manis, boleh saya tanya apa itu lurah bonfon totfot?" kekekek.

aku tak nak cakap banyak ah kan. tapi kalau muka dah macho, dressup dah smart gila babeng punya, tapi kalau suka tayang lurah bonfon totfot tu..yang berkarat siap ada peta peta geografi kat situ, baik tak payah. langsung hilang kehenseman korang tu. apesal dow nak tayang? aku sungguh tak paham!! 

jadi kepada kaum lelaki di luar sana..sayangilah lurah bonfon totfot korang tu. lindungi lah ia dengan seluar yang cukup sentimeter. aku takut kalau kalau lurah tu akan dimasuki lalat yang kelaparan. siapa yang susah? lurah bonfon totfot korang jugak yang susah. hahahahaha.

sekian entry gila wa arini. bye. 

P/s : tak yah harap aku nak letak gambar lurah bonfon totfot tu ok. T___T

BY : Cik Aish - Mama Irine yang sentiasa nak nampak kurus! :D :D

Saya mama Irine yang bekerjaya tetapi mampu buktikan ibu berkerjaya mampu jana pendapatan sampingan 4 angka sebulan dengan Shaklee. :)SMS/Whatsap 0126716961 untuk pertanyaan mengenai Shaklee

Join Me On: Facebook | RAHSIA KURUS DAN LANGSING| :: Thanks semua :) ::

12 komen:

Nicaa said...

haha..
dowang je kot ada bonfot totfot..

kite xde kot :P

Ezy Chiaki said...

wahahahakk..
lurah dendam kan??

nasha sanza said...

huhu..tau tak pe...asyik pompuan je kan? lelaki pun sama...

Mohamad Ridhwan Ruslan said...

hehe... lurah untuk lelaki rupanya..ingat lurah untuk perempuan... nway, semuanya sakit mata dan

kenapa mereka steady aje show off lurah? huhu

MaYa MustWany said...

hahaha,mereka seksi kut..sedangkan kita ni dok tengok seksa..

ehh tengok??
alamak kantoi sat..
hahahah

Yunn Sarah said...

ckp pompuan , laki pom lagi teruk

Miss Xyz said...

hakhak, senang pkai kain plekat.. XD

Cik Lia Lomi said...

memang sakit mata tuh..

Eza Boom Boom :) said...

erk, tak suka kalau tertengok. geli~

YOUsoF said...

Sebagai lelaki pun Usop rasa pelik.. Apa yang seronok sangat agaknya pakai baju 'labuh' macam tu..

Tak kira jantina, lurah tu memang bukan untuk ditayang tapi untuk ditutup dan dilindungi.. ;D

kaKtuS.. said...

tu dia cik aish mewakili girls kt lua sane (:

thaqibzaki said...

Hahahaha. Azab woo melihat lurah yang berkarat dan berpeta. :D