.

.

APA MAKNA KORBAN DALAM BLOG

hampir 2 minggu tak update blog. jap aku ingat ingat ayam je ni, update blog tu apa? ah sudah parah dah kau ni. waaa dulu kau 4 entry sekali kau balun satu hari. sekarang apa sudah jadii? wordless wednesday pun belum tentu aku rajin taw!

Photobucket

tahu tak Belog Cik Aish hari ini dah mencecah 2239 followers? terima kasih atas kesudian dan sokongan anda semua. walaupun jarang update lagi sekarang ni, err masih ada juga yang sudi beri sokongan. sumpah terharu. sobs. 

sempena hari raya korban hari ni, aku nak flashback balik entry lama aku untuk korang yang sudi nak baca. entry lama ni membuktikan aku seorang yang sanggup berkorban rasa malu kerana menghasilkan entry entry yang sebegini rupa. 

masih kah kau ingat lagi akan entry ini?

moral of the story..
untuk berjaya dalam blogging, jangan segan untuk berkongsi pendapat yang boleh membuat korang rasa malu bagai lepas dibunting. dan jangan malas update macam aku. adakah anda semua mampu berkorban masa dan tenaga untuk blog tercinta? haha.tettt.

korbankan rasa malu untuk berjaya, tapi jangan korbankan kemaluan anda untuk berjaya. pesanan dari kementerian peruncit seluruh negara. 
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT SEMUA!



7 Komentar untuk "APA MAKNA KORBAN DALAM BLOG"

waaa pesanan paling bahaya sekali 2...hehehe gud2 :)

saye pon dh jrng apdet skrg..
blog terkorban gara2 tuan blog bz keje..
haha..

pun jarang update,sekali update,tinggal berhari2..bz

korban kemaluan mu..hahaha.x bole blah.aish,slmt hari raya ;)

korban kemaluan mu..hahaha.x bole blah.aish,slmt hari raya ;)

mmod blogging makin lama makin hilang

congrats cik aishhhh =) selamat hari raya.

Back To Top