HAI NAMA SAYA KUCING.

Tags

Haaa apokahhh? ehekm ekceli memandangkan aku malas nak update pung pang pung pang panjang lebar, nah..korang tatap lah gambar menatang ni.

Photobucket
hai. nama saya kucing. saya kucing biasa. hidung saya normal tidak penyek macam kucing kucing obesea yang lain. walaupun saya jantan yang ganteng, dalam hati ada taman taww..hahahaha. 

Photobucket
hai. nama saya kucing. saya bukan kucing biasa. mata saya biru. bulu saya coklat coklat. meowww..ni gambar berukuran pasport saya. biasalah..saya kan kucing obesea.

Photobucket
ada haku kesahhh? both of us came came makan nasi maaa...(wahh both of us terus! speaking nokss..kelass!)


thanks for reading!

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :