PERGH BETUL

seriously sedar tak sedar dah nak masuk hari Jumaat. last update blog adalah pada hari Ahad lepas. life sangat busy. dah tak sama macam dulu. semuanya dah tak sama. totally different. nak pergi kerja memang sangat menguji diri sebab kena bangun seawal 5 pagi. pergh pergh dan sangat pergh! 

kadang kadang paksa mata lelap pukul 10 malam tapi mata je lelap, sebenarnya aku tak tidur lagi. rasa hampeh di situ. makanya aku tidur 4 ke 5 jam je sehari.

Photobucket



Photobucket

makanya aku nak highlight balik rutin aku yang sekarang nih. 

Bangun pagi pukul 5 pagi. keluar rumah pukul 6.10 pagi. ambik bas ke PNB Kuala Lumpur pukul 6.20 pagi. dan sampai ke PNB pukul 7.30 pagi. 

balik? amik bas pukul 5.20 petang. dan sampai Seremban pukul 6.30 petang. kadang kadang pukul 7 baru sampai kalau drebar tu bawak macam siput. so life memang macam tu hari hari. malam takkan ada ah aku nak update bagai nak rak macam dulu. 

"kadang kadang kau kena rasa susah, baru kau appreciate apa yang senang.."

anyway selamat pengantin baru buat semua kawan kawan yang baru berkahwin. dah besar panjang rupanya korang kan? T___T
Previous
Next Post »