PEREMPUAN BERAMBUT DURIAN

Tags

Photobucket

Dalam entry lepas, kita dah sedia maklum dengan lokasi menyeramkan iaitu di Terminal One. dalam entry tu aku bukan saje mengata malah aku juga mengumpat secukup rasa. walaupun seremban adalah tempat kelahiran aku, tapi anggap saja lah ni teguran aku untuk menteri besar negeri sembilan buat sesuatu supaya kami ada pilihan lain untuk membeli belah selain Terminal One. 

kalau korang tengok gambar yang aku lukis tu, tu adalah seorang perempuan yang aku jumpa dekat Terminal One baru baru ini. aku terpaksa kalerkan baju dia pink sebab nak menunjukkan dia perempuan. (tak tahu apa motif pink dengan perempuan T__T) 

aku jumpa perempuan ni keluar dari pusat snuker Terminal One. dengan kembang kempis hidung, konon bangga sebab ada rambut macam tu. kalau tak silap aku perempuan ni ada register persatuan pang sedunia. jadi rambut pang tu sebagai buktinya lah kan..

perempuan ni jalan sebelah aku. aku elak sikit sebab risau takut duri duri rambut dia tercucuk mana mana lubang dekat muka ni. dalam hati aku, ya rabbi pompuan ni hilang akal ke apa? 
aku tak tahu kenapa perempuan ni berani buat style rambut macam ni. nak kata hobi dia suka sangkut plastik bag dekat duri duri tu, takde pulak aku nampak dia gantung. kau nak mencederakan biji mata orang lain ke ha pompuan?
tapi kalau tujuan nak show off yang kau perempuan berdaftar dengan persatuan pang sedunia, tu aku setuju lah. tahniah kau berjaya buat orang semua pandang kat kau. bukan nak puji kau berani buat style macam tu, tapi kasihan tengok kau macam perempuan terencat akal. tak pun macam perempuan kurang kasih sayang. sebab tu rambut duri duri. ibarat durinya hati. ha semputt..

kepada siapa siapa yang terlibat atau pun kenal dengan perempuan berambut durian yang berlegar legar di kawasan terminal one seremban, sila lah kirim salam peluk cium aku dekat dia. cakap kat dia, akak boleh dermakan sikit kasih sayang akak kat kau. tak pun akak boleh sponser kau pergi salun. 

yeaakk??? akakk? peliss..taknak ada adik macam ni. memang aku rendam dia dalam besen penuh dengan klorox sampai dia mati. hahahahaha

bye.


Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :