Berbekalkan beberapa percent sifat keibuan yang dimiliki, cukup untuk mengatakan tidak pada si pengurat!

Tags

Maaf. Geli hati melihat keletah kanak-kanak berumur 6 tahun memanggil aku MAK sehinggakan niat suci beberapa lelaki yang tidak kurang hensemnya terbantut gara-gara panggilan itu. Thumbs up! 

Megamind. Ya. Tatkala aku berumur 24 tahun aku, aku melangkah ke panggung MBO menonton filem animasi ini. *watak hero sangat huduh* Ah...aku dah biasa menonton wayang bersama 3 orang anak kecil @ anak buah aku nie. 

Pastinya hati ini terasa terhibur ditemani mereka walaupun terpaksa menerima hakikat akan kejatuhan saham yang mendadak! 


Pakwe-pakwe hensem : Hai..anak ke?
Aku : Ya. Anak.
Pakwe-pakwe hensem : Mudanya dah ada anak? 
Aku : (Senyum)..............terus beredar. 


Ketawa.
Ya. Terima kasih kerana hari ini mendapat title ibu muda. Ya aku sungguh teruja!

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :