Benjamin William bagi angpaw pada player Malaysia.Terima kasih !

Tags

Tahniah skuad Malaysia. Kalah pon kalah bermaruah...bukan kalah sebab gol dari skuad China tapi sebab BENJAMIN WILLIAM..semua player kau bagi kad merah macam bagi angpow pulak..
Sampai bila-bila nama kau akan di ingati oleh masyarakat Malaysia. Tahniah skuad Malaysia. Aku bangga dengan team walaupun kalah...skuad ni memang terbaik..
 
nota ibu jari kaki : Aku kalau jmpa Benjamin William ni jalan-jalan di KL, memang aku langgar dia dengan kereta Proton buatan Malaysia. Dah langgar dia, pastu siap reverse lagi‌. Langgar lagi. 
Terima kasih daun keladi
keputusan penuh Malaysia - China = 0-3
Pemain Malaysia 3 orang dilayang kan kad merah!
 

Blogger yang bekerjaya dan fulltime online business. Jangan lupa add saya di FB dan follow saya di Instagram. Hubungi 0126716961 untuk sebarang pertanyaan mengenai Shaklee

Kongsikan artikel ini di :