.

.

BOLEHKAH SAYA AMBIL HERBLAX SAHAJA UNTUK KURUS?

Soalan pelanggan semalam. 
Bolehkah saya ambil HERBLAX saja untuk kurus? 

Jawapannya BOLEH. 
TAPI..

Kena baca entry ni sampai habis baru betul betul faham. 

Sebenarnya nak naik berat badan senang. Memang cukup senang. Makan donat sebiji pun boleh naik berat badan! Tapi kalau nak turunkan berat badan, memang susah buat segelintir orang. Ada yang diet sampai pucat lesi muka sebab tak makan langsung. Tapi tak turun turun jugak. Kalau nak tahu pasal topik makan banyak tapi tak turun berat badan, boleh rujuk entry sebelum ni. KLIK SINI. 

Tapi kali nak kongsikan tentang soalan cepumas pelanggan. Bolehkah ambil HERBLAX saja untuk kurus. Apa yang aku boleh jawab adalah BOLEH. Tapi ambil masa. Ya. Memang ambil masa kalau ambil HERBLAX saja. Sebab pertama, pelanggan kena tahu untuk turunkan berat badan, proses dalam badan ni kena la bekerjasama. Kena bakar dan uraikan lemak, kena buang lemak yang dah diuraikan, dan kena kekalkan otot untuk kilang dalam badan kita ni kekal bertenaga. 

So apa yang kita perlukan adalah AGEN! Bukan agen cari jodoh ye. Tapi..

AGEN BAKAR LEMAK 
AGEN BUANG LEMAK
AGEN BINA OTOT

Apa fungsi HERBLAX? Kenapa ambil HERBLAX boleh kurus tapi makan masa yang agak lama? 

Sebab HERBLAX adalah AGEN BUANG LEMAK sahaja. Sedangkan proses kerjasama nak turunkan berat badan ni kenalah lengkap. Ada yang bakar lemak, buang lemak dan bina otot. So kalau ambil Herblax je, insyallah boleh turunkan berat badan. Tapi mungkin ambil masa yang lama.  Tak cukup staff kata orang. hehe. 



3 agen bergabung. Bakar Buang dan Bina. Jika pilih Herblax saja bermakna kita pilih agen BUANG saja. Adalah lebih bagus jika kita lengkapkan ketiga tiga agen di atas. Nak turunkan berat badan, kenalah keluar modal sikit untuk dapatkan hasil yang kita impikan. Betul tak?


Apa pun jom kita layan apa kata customer.



 Korang boleh clik fanpage Rahsia Kurus Dan Langsing sebab memang ohsem dan boleh bantu korang kalau nak tanya tips ke atau nak try set kurus yang SELAMAT ni atau apa apa ke..bye!
0 Komen untuk "BOLEHKAH SAYA AMBIL HERBLAX SAHAJA UNTUK KURUS?"

Back To Top