TIADA HALANGAN UNTUK BERJAYA!

Seronok sebenarnya bila borak borak dengan anak anak Shaklee ni. Lagi lagi yang semangat nak belajar tips marketing, tips blogging, terasa macam semangat nak bagi semua tips kat dia. Ni lah Nana, pengedar Shaklee area KL. Ingat lagi masa awal awal saya kenal dengan Nana, dia cuma nak beli SET MENGANDUNG Shaklee. Mula mula masuk ahli sebab nak beli barang dengan harga ahli.

Alhamdulillah lama lama terbuka pintu hati nak buat biz online dalam Shaklee. Sikit sikit Nana cuba untuk berjinak dalam biz sambil blogging. Hari hari whatsap saya tanya tu tanya ini.. Saya doakan Nana maju jaya ok! Nak berjaya bukan usaha sehari dua. Tapi kena istiqamah!

 

Kalau korang berminat nak dapatkan produk Shaklee melalui penghantaran dari Nana, boleh contact pengedar area KL ni ye. Jangan tak tahu, blog Nana memang banyak info pasal kesihatan dan tips berguna! Jom terjah! 
saya perlukan 20 orang kali ini untuk sama sama sertai "secret Group Shaklee" yang saya sendiri akan bimbing untuk mereka yang berminat buat biz online di hujung jari bersama shaklee. 20 orang saja tau! Kelas beginner untuk mereka yang betul betul berminat je. 

 


So tunggu apa lagi, Whatsap saya 0126716961. Insyallah kamu semua mesti tak menyesal masuk ahli dalam Shaklee. Lagi lagi dapat bimbingan sepenuhnya dari segi jadual pemakanan, cara biz online, cara blogging dengan shaklee dan banyak lagi khas untuk 20 orang team beginner berdaftar bawah Belog Cik Aish. :)

Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...