RAHSIA BERHENTI MEROKOK TANPA DEMAM

Assalamualaikum

Selamat berpuasa semua. Rasa macam nak cubit diri sendiri sebab dah jarang update blog. Apa pun, alhamdulilah sebab nuffnang baik hati sentiasa bagi GE dekat saya. Muahhh.. XOXO. Harini rasa nak tergelak banyak banyak sebab baru selesai menonton video abang saya dekat youtube. Video panas tak berapa nak panas la. Tapi bakal mempemeskan beliau dalam dunia maya nanti. heh heh heh.

video pasal apa ek?


Ini lah videonya. Sampai kena temuramah! hamek kau. Sangat gila glemer. tapi apa pun tahniah atas usaha murni belian yang sudi berkongsi pengalaman tentang kisah dia terjebak dengan VIVIX sampai dia berhenti terus hisap rokok! Tak percaya? Bulan bulan ramadhan yang mulia ni takkan nak tipu hehe. 

Kakak ipar saya sebenarnya bagi dia saja saja sesudu vivix ni. katanya untuk kesihatan. Abang pun minum la. Tanpa mengetahui agenda sebenar si isteri. hikhik. rasakan kauu abang! Lepas tu esoknya, dia hisap rokok macam biasa tapi aneh sebab rokok tu mula rasa tak berapa nak sedap. Hehe..memang menarik perkongsian dia dalam video ni. Dengarlah!

So kebetulan bulan ni Shaklee ada buat promosi VIVIX, ada percuma keahlian (ikut terma dan syarat), korang sudi sudi lah pm dan borak borak dengan saya dekat facebook saya nanti so saya akan beri konsultasi tentang apa itu vivix, macam mana vivix boleh buat perokok tegar macam abang saya (nampak bibir dia hitam kan.hahaha) boleh berhenti merokok dalam masa 2 minggu je! 


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...