DIA BERHENTI JADI PELANGGAN TETAP SAYA!

Ni alkisah tentang sorang hamba Allah yang memang merupakan pelanggan tetap saya. Rajin beli supplement Shaklee dari saya. Satu satu produk dia cuba. Yang berkesan tu memang dia repeat order setiap kali supplemennya habis. Sampaikan kebanyakan testimoni yang saya dapat datang dari dia. 

Masa mula mula dia cuba produk Shaklee, dia suka sebab berkesan!

 
Tapi saya sedih. Sebab sekarang dia dah taknak jadi pelanggan tetap saya lagi. Katanya rugi. Sebab sampai bila dia nak beli dengan harga runcit dari saya sedangkan kalau dia masuk ahli, dengan hanya RM75, dia boleh menikmati pembelian produk ni dengan harga ahli yang jauh lebih menjimatkan. Dan dapat pula rebate cash dari point yang terkumpul hasil pembelian! 

Saya pun daftarkan dia dalam perniagaan online Shaklee ni. Pada awalnya dia nak masuk ahli untuk beli produk untuk makan sendiri je. Lama lama dia berminat nak buat biz online. Oh ye, kawan kita ni bakal cikgu tau! Masa dia tengah ligat berbiznes online, dia tengah buat final projek untuk habiskan study. Betul lah orang kata, kalau kita bijak menguruskan masa, pasti setiap apa yang kita lakukan, akan diberkati dan kejayaannya pasti manis. 


Saya tabik spring dengan pengedar Shaklee untuk kawasan KUALA KANGSAR PERAK ni. Sebab walaupun dia sibuk dengan tugasan hakiki sebagai pelajar, tapi dia tak pernah menghampakan pelanggan yang dapatkan produk melaluinya. Cuba la tengok jadual pemakanan yang dia dah siapkan untuk pelanggan dia ni! Bagus kan? 

So siapa siapa yang berminat untuk dapatkan produk Shaklee BERSERTA konsultasi dan jadual makan yang betul, saya selitkan detail si cantik manis ni dekat bawah ni ye

Nama : NORUL YUSENAZUIN BT YUSOF
FB : klik sini



Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...