SAYA PILIH 3 TIPS INI UNTUK KEKAL SIHAT


Sejak consume Shaklee, saya memang jaga pemakanan. Sebab saya pernah dikelilingi oleh ahli keluarga dan kawan kawan yang menghidap bermacam macam penyakit walaupun di usia muda. Betul, penyakit itu bukan kehendak kita. Penyakit yang datang tu adalah ketentuanNya. Tapi saya sebagai hamba, hanya mampu berusaha untuk mengelak dan cuba untuk sihat. Bak kata orang, lebih baik mencegah dari mengubati. Bila dah sakit, banyak lagi perkaa lain yang boleh buat kita pening kepala. Mana nak fikir kos rawatan, mana nak fikir tanggungan kita macam anak anak lagi. Emosi terganggu, kerjaya pun tah ke mana. 

Sebab tu bagi saya, biarlah saya berhabis ratusan ringgit setiap bulan untuk supplemen. Biarlah saya habis masa untuk beriadah dan bersenam, biarlah saya telan air liur bila pandang orang lain dok makan makanan segera, junkfood semua bagai. Sebab saya tahu, kesihatan yang baik tu tak ternilai harganya.


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...