KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE - EPISOD 1

Assalamualaikum

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee? Saya tak teragak agak untuk ringkaskan pemahaman saya dan apa yang saya dah rasa dan alami selepas mendaftar keahlian dengan Shaklee. Dalam episod ni saya nak kita semua faham kebaikan utama selepas menjadi ahli. Iaitu, kita dapat membeli produk supplement terkemuka dunia ni dengan harga AHLI. 

Berapa peratus penjimatan beli dengan harga ahli?

Jawapannya adalah 15% ke 30% dari harga pasaran. Sebagai contoh. Lecithin yang terkenal sebagai salah satu supplemen untuk bakar lemak dan penurunan berat badan, harga pasaran adalah RM52.50. Jadi sila ambil kalkulator dan kira agak agak dengan penjimatan anggaran 15%-30% tu, masyallah jauh lebih murah tau bila beli dengan harga ahli! 


Saya selalu nasihatkan pelanggan tetap saya yang sering repeat order melalui saya, untuk sama sama mendaftar keahlian supaya mereka dapat menikmati penjimatan tersebut. Yelah, sampai bila nak beli produk dengan harga pasaran? LAgi lagi kalau satu keluarga dah consume Shaklee. 

Ada satu soalan menarik yang kawan saya pernah tanya saya bila saya ajak dia masuk ahli. Soalannya berbunyi, "Berapa komisyen yang kau dapat bila daftarkan orang bawah kau?" 

Saya nak tergelak bila dia tanya macam tu. Terus terang ye, dengan mendaftarkan anda semua yang pernah membeli produk supplemen ni dari saya, saya tak dapat satu sen komisyen pun. Saya hilang pelanggan tetap saya. Saya hilang sumber untung runcit saya. 

Saya cuma buka peluang untuk anda semua sama sama menikmati supplemen shaklee dengan harga yang jauh lebih murah. Sebab tu, Shaklee dok sebut, "We call that a healthy opportunity!"  Hanya dengan bayaran keahlian RM75 untuk seumur hidup, anda mampu menikmati produk terkemuka dengan harga yang jauh lebih murah dari harga pasaran! 

 klik sini untuk ketahui cara daftarkan anda semua sebagai ahli
Previous
Next Post »

3 komen

Write komen
cik chinta
AUTHOR
July 14, 2014 at 12:02 PM delete

wah, mcm berminat la gini

Reply
avatar
July 14, 2014 at 12:24 PM delete

betul2...penjimatan berbaloi-baloi bila dah selalu repeat order..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
July 14, 2014 at 11:21 PM delete

@cik chinta saya tengah open utk team beginnes pada siapa yg minat biz online shaklee. jom.. whasap 0126716961

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...