.

.

skandal!

well well well...anda ada skandal?ada ada?malu nak ngaku konon...

most people know la kan..tetiba broken english kuar da..huhu..ok..ectely skandal ni ada baik buruk nya taw!yang buruk dtg dr skandal..yang baik dr Allah jua..baik kan aku??hohohoh..cbit pp cket!!!

dulu kan aku jaat.booo...statement tak mau kalah.betul...seyes.pasang ramai skandal.ooh hidup bagai kan di syorga.apa je aku nak sume ak dapat!nak topup??mintak share topup sengget,dpt RM30 topup.tak bahagia tu?


nyorok nyorok!!skandal datang!MOTIP???


pastu nak travel memane kalau aku sesat..almaklum la geografi aku failed..so bila aku rasa hampir sesat,ala ala tak jumpa pedoman, ilang arah tujuan hidop..taraa..kuar kan saje handpon!ops.masa tu ai tak pakai hp Corby lagi.ai pakai 3310 je lor!! hahaha...heppp...tak baik hina!zaman tu 3310 kira mcm iphone tau!lalalala~

ok.da kuar kan hp..apa lg..dail saje no skandal..ok..skng kt sesat di kawasan melaka..jadi skndal cawangan melaka..helo helo!!!indahhhhhhhhhhhh....anda tak sesat lg!skandal dtg hulur bantuan!!nenong nenong!

ehe...heppp...da da...aku tak suh korang pasang skandal pas bc entry nih..kot ye pon jeles kan...tp jgn buat okay..dilarang sama sekali.ko pasang la skandal ramai2..kantoi sok..kene jampi baru tau!haha

Tag : isu cinta
3 Komentar untuk "skandal!"

hehhehe..
kawan pun leh jadi scandal kan dear..

xde scandal..
sandal ade ler :P
just joke*

miez hanem..tau tkpe..penah gak alami tu.haha..
hariz...sandal sy pun aDA..aha.sandal anda ilang tak hari jumaat>>>?

Back To Top