MINUMAN PALING SIMPLE, SENANG DAN SESUAI UNTUK ORANG YANG DIET ATKINS

Assalamualaikum



Wahh..Lonjakan paradigma tentang DIET ATKINS yang aku post dalam entry sebelum ni. [KLIK SINI] lagi lagi ada menu dan CLOSE UP gambar makanan orang yang diet atkins. Mestilah ramai teruja kan? Ok aku pun ada jugak cuba untuk try makan makanan yang kaya protein macam ayam, telur semua tu. Tapi actually ada satu jalan pintas atau pun menu yang PALING SIMPLE, SENANG DAN SESUAI UNTUK DIET ATKINS. 




TAraa! Senang je nak bancuh ESP ni. Yang paling penting, korang yang tengah diet atkins, tak perlu la cari ayam ikan telur hari hari. Sesekali time breakfast, korang boleh minum protein ESP ni je. Tahu tak kenapa ESP ni minuman paling simple senang dan sesuai untuk orang yang diet atkins? Sebab kandungan nutrisi dia sama dengan telur dan susu! 

KENAPA ESP MINUMAN PALING SIMPLE SENANG DAN SESUAI UNTUK ATKINS?
Setiap hidangan ESP: 
1. Mengandungi 14g protein
2. Hanya 8g karbohidrat! Sikit kan? Sedangkan atkins kena 20g karbo sehari.
3. 500mg kalsium

So tak payah minum susu dah sebab susu manis tapi ESP rendah kandungan gula! Sesuaiii sangat minum bila korang tengah berdiet atkins sakan tu. So tengahari boleh la makan ayam ke telur ke. Malam makan sayur ekk ekk. 


Ok sabar sabar. Sebelum tu, korang boleh jugak cuba tips tips kurus dekat SINI, SINI dan SINI. Semoga tips tu membantu. Oh ye.. Macam mana nak dapatkan ESP? Berapa harga ESP? Nak COD? Nak pos tanpa caj pos? 

http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html
Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
Anonymous
AUTHOR
July 24, 2017 at 7:31 PM delete

Berapa harga ESP tu ya?

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...