.

.

tips:tebalkan rambut anda!

siang tadi sikat rambut.sikat rambut siang tadi.then?

banyaknya rambut aku gugur!tell me why?why??stress kah??

pastu borak-borak dengan mak,mak kata kalau nak lebatkan balik rambut kita yang dah gugur teruk tu,cuba la pakai inai.inai serbuk.boleh didapati di kedai runcit berdekatan anda.tapi jangan la kau amik inai merah tu pulak.beli inai khas untuk rambut.yang warna hitam tu.


 eceh...rambut bersinar la tu konon..kene lampu boleh la!


masa pakai tu,peram rambut kau dengan towel atau shower cap untuk kesan yang lebih memuaskan!peram selama 30minit.dan selepas tu,boleh lah bilas dengan air suam dan akhir sekali dengan air sejuk.amalkan inai ni sebanyak 2 kali sebulan.nah..lihat lah hasilnya nanti!rambut kamu lebat..bila rambut lebat,boleh la buat macam-macam style!

selamat mencuba!
5 Komentar untuk "tips:tebalkan rambut anda!"

semuga berjaya! btw wak, blog awak agak beratla.. tak tau kenapa... mungkin lagu kot? but still, very nice...

use anti-hairfall shampoo? =)

nana... maybe sebab lagu.ahaha..anyway thanks
ken...no la ken..i prefer tradisional la.haha
miez hanem..maceh maceh..jom la join skali!!

Back To Top