masalah jiwa..heart problem.?KE?

masalah jiwa melanda...ooh amat benci okay..
rasa nak nangis sambil tendang tendang pintu pun ade gak nih.fine.hell rasanya

 
dulu pon penah gak jadi gini..masa tu aku demam truk gaks la.so aku taknak susahkan sape2.fine.aku g klinik sorang2 okay.lama lak tu.setan sungguh.ops.tak bek maki.ter.

 
pastu da la camtu..dokter pun baik ati bg aku mc.hoh.pucuk dicita ulam mendatang la.ak pon tak larat time tu.tp family aku leh lak pertikaikan nape ak mc.hoh??tak nampak ke aku sakit?ke aku penah menang award pelakon buat2 sakit 3 tahun berturut2??keliru lagu ajai dan nurul.

 
so kali ni mcm bese penyakit keturunan aku sampai.apa lagi..demam la!!bukan ni yg aku pinta okay..sapa yg nak sakit?lebey2 lg cikgu seperti aku.bukan suka2 leh cuti.melainkan sakit dan yg sewaktu dengannya.
 

tp yg buat aku sakit ati tahap mengemut2 hati aku ni..leh lak mereka mereka ni (family aku huahuahua..note ni aku private kan dr family aku,.gasak mu la)leh lak mereka mereka ni mempertikaikan cuti aku.sah2 dokter kate aku demam.dokter taklak kata.."maaf awak pura2 demam"
tak lak camtu.so op kos la aku demam kan?
 

so disebabkan pertikaian mereka2...aku tatau apa salah aku...sampai skng..my lovely mother tak tgur aku.hoho..jadi masalah jiwa kembali menusuk kalbu membuatkan air mata berlinangan sebentar..apa kebende bahasa..


nape?kenapa dan mengapa?aish demam la..demam kan kene rehat..nape tak bg aish mc?suka aish mati ea?


 jadiks...bila remaja seperti aku..REMAJA KE?mengalami masalah jiwa..meronta2 la aku ingin terbang seperti burung..
 
::pstt..member ajak kuar sok g melaka..mungkin kah aku polow?"::
ketap bibir jap.. hahah.
Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
brat2104
AUTHOR
July 16, 2010 at 11:37 PM delete

aku konfius.. ko dah dpt MC, nape mereka pertikai?? mereka x suka ko dok umah ke? biar la.. kalau ko x salah, biar je la.. jgn ko pon masam muka k?

gi je melaka tu.. sekali2 berjalan.. =)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
July 16, 2010 at 11:46 PM delete

hoho..tu la..aku lgi keliru..takpe..skng ni aku diam je dulu..mogok mogok...;p

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...