.

.

sayang..aku rindu kan kau..

sambil layan lagu lagu feveret..Pergi Selamanya nyanyian kumpulan Kamikaze...pastu tengok status kawan kawan kat facebook..ditambah pula dengan gambar gambar mereka yang baru berkahwen...dan bila usia aku dipertikaikan oleh seseorang kerana masih tak mempunyai special one lagi dalam hidup aku....


semua ni buat aku sedih..tau tak??
kenape?
penat je aku pujuk hati ni hari hari..
penat gak aku paksa mata jangan menangis lagi...


tapi..
malam ni tewas pula..


takpe la..adakah menangis tu sesuatu yang boleh dipertikaikan dan boleh dihina?
tidak kan?
jadi aku nak menangis puas puas..
guna lah nikmat air mata ni..


kepada si dia yang pernah aku puja dulu..
percayalah..
cinta aku pada kamu,sedikit pun tidak pernah luntur.
dan aku berterima kasih pada mu sayang..
kerana membiarkan aku seorang..
lagi sekali..


ini lah dinamakan kehidupan..
kau sudah pun buat yang terbaik..
tapi adakah itu cukup untuk menjanjikan kebahagian jadi milik kau?

....
....
....


kesat air mata lagi..

Tag : jiwa
2 Komentar untuk "sayang..aku rindu kan kau.."

dah le..
it's time to move on~
U GO GIRL!!!! Q(^O^)/
hwaiting!!! aja!! aja!!

aku dah la memang tengah sedih dan emo.. mmg sdh aku baca ni. *kesat hingus meleleh*

Back To Top