Mula Mula Dulu Suami Susah Nak Minum Vivix, Sekarang Apa Dah Jadi?

Assalamualaikum. Semoga pagi ini kita semua diberi seribu kerahmatan, diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki hendaknya. Sebut pasal kesihatan, korang mesti pernah dengar orang tengah memperkatakan tentang vivix. Vivix mahal siapa yang sanggup beli? Ramai. Ramai yang sanggup beli vivix demi untuk dapat kesihatan yang paling baik. Termasuk kami suami isteri yang dah jatuh cinta pandang pertama dengan Vivix. Walaupun pada mula dulu memang susah nak suruh dia minum Vivix.




Kalau sebelum ni, minda rasa sempit, betul ke ada orang sanggup bayar RM500 untuk sebotol vivix? 
Teringat masa promosi Beli Vivix 6 botol percuma 1 botol. Masa tu memang ramai orang yang skor jual berpuluh botol vivix. mandi vivix ke apa? Termasuklah diri sendiri pun terjebak beli sebotol vivix. Orang kata, benda mahal dan elok ni, kena cuba baru tahu kenapa ramai yang beli. Saya pun beli la sebotol. Terbang la duit tapi disebabkan saya ahli, harga murah la sikit. Tu jimat masuk ahli ye. 

Bukan mudah ye nak yakinkan suami suh minum vivix. Katanya, dia sihat walafiat sekarang buat apa nak minum vivix? Tapi lepas saya suruh dia cuba sekali, dia mula rasa lain macam.



KONGSI VIVIX DENGAN SUAMI

Sebotol vivix ni masa awal awal saya beli dulu, kongsi minum dengan suami. Rasa dia macam anggur. Kelat dan masam. Yelah bahan utama dia pun dari Anggur Muscadine. Bukan anggur cap mydin ye. Takde anggur tu kat Malaysia. Sebab tu mahal sebab anggur ni spesis lain. Sebiji pun harga dia dekat seratus kalau tak silap. Boleh la google pasal anggur muscadine ni ye. So nak dipendekkan cerita, Suami taknak awal awal dulu. Bila rasa sesudu, muka dia berubah! Sebab masam anggur tu. Tapi senang je saya nak pujuk dia minum vivix, bancuh dalam air sejuk segelas, kemain suka lagi minum vivix. 


ABANG IPAR BERHENTI ROKOK, HEBATNYA VIVIX

Malam tu saya buat la sikit study tentang apa bestnya vivix ni? Sebab abang ipar minum vivix, dia boleh berhenti isap rokok! Dari 2 kotak sehari, sekarang berhenti terus. So kita pun pelik juga la apa rahsia yang ada dalam vivix ni. Nasib baik suami jenis bukan perokok. Saya dah suruh dia berhenti sebelum kahwin dulu hehe. 


Study punya study, apa yang saya jumpa pasal vivix ni, sampai boleh buat abang ipar berhenti hisap rokok, adalah keistimewaan kandungan Rsveratrol dia. Resveratrol adalah kandungan yang terdapat dalam tumbuhan yang dipanggil polyphenols. dia ada sifat yang tinggi antioksidan, protect tubuh kita dari kerosakan yang berkaitan dengan peningkatan risiko kanser dan serangan jantung. Resveratrol ni boleh dijumpai pada kulit anggur dan buah berie. 



SUAMI ISTERI JATUH CINTA DENGAN VIVIX SEBAB..

Berbalik pada kisah saya dengan suami minum vivix. Apa yang kami perasaan, masing masing tak penat. Tak cepat letih. Kalau malam tu saya sakit kaki, oh ye saya ada arthritis ye. Sakit sendi dan lutut. Memang saya taknak ambik ubat klinik sebab ada steroid. Painkiller pun boleh bagi long term effect. Tak percaya cuba google. Atau tanya doktor sendiri. So lepas consume Vivix, saya perasan yang bangun pagi memang hilang letih badan semua dan kaki pun tak sakit. Kalau tak tuhan je tau betapa sakitnya kaki bila bangun pagi. So saya study lagi macam mana vivix boleh buat sakit sendi saya ni berkurangan? Rupanya kandungan vivix ni ada lobak ungu ataupun kita panggil purple carrot. 


Purple carrot ni adalah salah satu ramuan penting yang ada dalam vivix. ia sumber terbaik vitamin A, mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, isocoumarins dan anthocyanins iaitu antioksidan yang paling mustajab. Dia boleh melawan serangan arthritis! 



Lepas tu tanya suami, apa yang awak rasa lepas minum vivix? Dia kata dah tak kerap selesema dan demam. Kalau sebelum ni kerap sangat. So saya study lagi apa hebatnya vivix ni sampai suami jarang sakit dan sihat! Dan saya jumpa pasal buah elderbery dalam vivix mampu tingkatkan imun. Elderbery kaya dengan vitamin A dan Vitamin C yang sangat penting untuk tubuh dapat kesihatan yang paling maksimum. Bioflavoniods dalam elderbery membantu sistem imun tubuh dengan meningkatkan paras antioksidan dan menghalang virus dari merosakkan dinding sel. Sekarang suami bukan jatuh cinta je dengan vivix, dia pun dah jadi pengedar vivix hahahaha





BIAR DUIT BELI VIVIX, DARI HABIS BELI HANDBAG

Setakat ni rasanya, memang saya dan suami suka betul consume Vivix. Walaupun mahal, tapi apa la sangat nilai harga tu berbanding duit saya habis beli handbag, sebab bila dah sakit sok, saya tak pakai pun handbag mahal saya. hehe. Kami yang belum ada sakit kronik ni pun, rasa macam PERLU sangat minum Vivix, Ini kan pula orang lain yang dah terlantar dekat hospital. Patut la Vivix ni dah jadi top dan best seller sekarang. Nak jadi sebahagian dari pengedar Vivix Malaysia bawah bimbingan team kami? 

Bussiness Leader Conference Shaklee 2017 from iReach HD on Vimeo.


CARA MEMBUAT PEMBELIAN VIVIX 

CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

CARA 3
Dapatkan keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian dua botol VIVIX. Faedah menjadi ahli antaranya adalah dapat menikmati harga produk yang jauh lebih murah antara RM10-RM100 

IsmaLyeza
Visit my ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi



Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...