Bekas Pengacara NTV7 Menderita Kanser Paru Paru 10 Tahun Dan Serta Merta Meletakkan Jawatan

Terdapat seorang bekas pesakit kanser paru-paru yang telah sembuh 100% daripada kanser paru-paru. Beliau telah mengidap penyakit ini selama 10 tahun dan hampir tiada harapan untuk sembuh. 100% Bebas Kanser Paru-paru Selepas 10 Tahun Menderita. Insan yang di maksudkan adalah Law Chu Hian bekas pengacara NTV7. Sekarang beliau telah bebas daripada kanser paru-paru. Beliau telah sembuh malah kelihatan lebih muda dari usia sebenar beliau yang sudah menjangkau 50an.



Pengalaman menjalani rawatan kemoterapi selama 3 bulan takkan dilupakan beliau sampai bila-bila kerana ia bagaikan mimpi ngeri yang amat dahsyat. Kesan sampingan selepas kemoterapi sangat la teruk. Selain muntah, pesakit akan mengalami cirit-birit, rambut gugur, hilang selera makan, keletihan, demam, jangkitan dan sebenarnya.

Segalanya berubah selepas seorang kawan memperkenalkan Shaklee. Selepas beberapa hari mengambil produk Shaklee Master Law berasa kembali bertenaga. Merasakan Shaklee mampu memberikan mimpi indah dengan serta merta beliau meletakkan jawatan di stesen TV NTV7. 

Jom kita ikuti kisah bagaimana beliau survive dari kanser


“Saya bertemu dengan Shaklee selepas satu tahun kemoterapi saya. Ya, saya seorang yang penghidap kanser yang masih hidup. Pada awal Disember 2003, saya telah didiagnosis dengan tumor paru-paru, dan untuk lebih tepat, Germa-sel Tumor. Berita itu datang sebagai tamparan yang dahsyat kepada semua aspek dalam hidup saya kerana saya tidak pernah jangka yang saya akan didiagnosis sebagai pesakit kanser. Bahagian yang paling mencabar untuk menjadi seorang pesakit kanser adalah rawatan itu sendiri. Saya telah melalui rejim kemoterapi selama tiga bulan. Percayalah, ia adalah neraka! Mimpi ngeri yang paling teruk ialah muntah itu sendiri. Apa sahaja pergi ke perut saya, saya akan muntah dalam masa yang singkat, dan trauma itu berakhir dengan muntah darah.

Sejak itu, saya menjadi vegetarian tulen, yang bermaksud dalam diet saya, tiada daging, tiada telur, tiada susu, tiada bawang putih (kecuali Garlic Kompleks Shaklee), dan tidak ada bawang. Sebelum saya bertemu dengan Shaklee, saya benar-benar tidak bertenaga dan lesu, dan semua orang menasihati saya supaya tidak menjadi vegetarian, tetapi dari pembacaan saya dan pengalaman peribadi saya dengan pesakit, saya menyedari bahawa menjadi vegetarian adalah terbaik untuk kesihatan saya tidak begitu memuaskan.

Segala-galanya berubah selepas Shaklee datang ke dalam hidup saya pada Julai tahun ini. Bukti terbaik adalah keputusan pemeriksaan perubatan baru-baru ini saya. Selepas mengambil Shaklee selama kira-kira empat bulan, saya pergi untuk   temujajnji setiap enam bulan sekali untuk pemeriksaan perubatan. Saya sangat gembira apabila mengetahui bahawa “kad laporan” saya SEMPURNA! Orang sentiasa bertanya kepada saya, “Apakah produk Shaklee yang anda ambil?” Dan jawapan saya sentiasa,” Semua! ” Memang betul, SEGALANYA, kerana ia adalah daripada makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan penjagaan rambut, dan semua produk isi rumah, saya Shaklee-kan hidup saya.





Walau bagaimanapun, apabila saya pertama kali mula mengambil Shaklee, saya mengalami krisis penyembuhan – Saya mengalami batuk sehingga paru-paru saya meletup! Dengan kepercayaan dan keyakinan dalam produk Shaklee dan sistem imun saya sendiri saya, saya teruskan juga. Dan sekarang, saya mula menikmati masa, kesihatan dan kebebasan kewangan.

Sekali lagi, saya berterima kasih kepada Dr Shaklee untuk memberikan dunia yang terbaik, dan kerana membenarkan saya untuk benar-benar menikmati kebebasan dalam kehidupan. Terima kasih, saya sukakan anda, Dr Shaklee! Dan saya cintakan ibu bapa saya untuk semua perkara yang indah mereka memberi saya sepanjang hidup saya ”



BAGAIMANA VIVIX DAPAT MELAWAN KANSER?

Dalam satu kajian 2008 pada kultur sel, Resveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal. Diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati Resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan sel kanser. Resveratrol mampu menyekat sel kanser daripada merebak dan mencetuskan proses mematikan sel kanser. 

Resveratrol yang terkandung dalam Japanese knotweed mempunyai efek pecegahan terhadap penyakit kanser. Resveratol terbukti mampu mencegah penyakit kanser seperti kanser payudara, kanser prostat, kanser colon, kanser pankreas dan kanser tiroid. 







CARA MEMBUAT PEMBELIAN VIVIX ONLINE


CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

CARA 3
Dapatkan keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian dua botol VIVIX. Faedah menjadi ahli antaranya adalah dapat menikmati harga produk yang jauh lebih murah antara RM10-RM100 


IsmaLyeza
Visit my ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...