Menu
  • Home
  • Siapa Saya
  • Produk
    • Vivix
    • ShakleeBaby
    • ESP
    • Vitamin C
  • Order Online
  • Daftar Ahli Shaklee
    • Borang Daftar Ahli
    • Kelebihan Daftar Ahli Shaklee
  • Shaklee Effects
  • Promosi
Archive for July 2012

BLOG AKU DAH PREGNANT!

9 Comments
aahhhhhh...mula rasa mual nak muntah muntah..blog aku dah pregnant! hahahahahhahahahaha...  uwek! uwek! nak jadi blogger memang senang. bu...
Read More

DAPAT MASUK SURATKHABAR!

4 Comments
korang ingat tak aku selalu cerita pasal keletah Sofea dalam entry SOFEA POLIS DAN NERAKA dengan entry SOFEA VS BUAH EPAL ?? baca lahh seyes...
Read More
MY EX BOYFRIEND WEDDING!

MY EX BOYFRIEND WEDDING!

12 Comments
malam ni mood tengok album lama. seyes banyak gila gambar ex boyfriend dalam tu. pastu tengok pulak facebook ex boyfriend.. dah kahwin!! lo...
Read More

UCAPAN SALAM RAMADHAN AISH UNTUK FOLLOWERS DAN READERS!

10 Comments
D ear my readers and followers.. Harini 1 Ramadhan. hari pertama berpuasa. walaupun ada lagi 29 hari lagi nak raya, tapi mood raya macam da...
Read More

NAK TUDUNG FREE??

5 Comments
Selamat menyambut Ramadan Al Mubarak kepada semuaaaa followers Belog Cik Aish! Untuk memeriahkan suasana bulan puasa tahun ni..aish nak bagi...
Read More

REZEKI NAK KAHWIN! YEEEE

4 Comments
Orang kata kalau niat nak mendirikan masjid..tuhan mesti akan permudahkan jalan kita. hehe.. tiba tiba berfalsafah malam ni. tadi dapat pang...
Read More

BOLEH BELI BORONG KANNN?

4 Comments
Ada yang email aku tanya macam mana nak beli tudung dekat AishElisBoutique secara borong. korang jangan salah paham. ada sesetengah yang ju...
Read More

TEMPAT MAKAN BEST DEKAT BANDAR BARU BANGI

7 Comments
korang tau tak dekat bandar baru bangi ada satu tempat makan yang bagi aku biasa biasa je tapi sedap! walaupun bukan taraf 5 bintang ke hape...
Read More

NEW STOCK PULAK!

2 Comments
Aku baru je lepas ambik stok baru minggu lepas. tapi baru tadi berjaya snap gambar and upload. malas aku nak tunggu esok esok baru upload, b...
Read More

SOGO SALE!

2 Comments
so korang pun dah nampak kat atas tu memang ada sale sempena Sogo member day yang berlangsung semalam dan harini. jadi satu penyesalan buat...
Read More

BELI STOK BARU DENGAN MAK MERTUA! YAW!

4 Comments
Tengah syok pergi uptown Reko semalam, punya la banyak baju baju comel comel and tudung tudung cantik cantik sampai lupa pulak sendiri jual ...
Read More

HIJAB BEAUTY CONTEST

2 Comments
klik banner untuk join!
Read More

OUR ANNIVERSARY

22 Comments
Sayang, “ Kita berkenalan hanya dalam laman mukabuku... ” bait indah yang menemukan kita,tak pernah terpadam segala memori pertemuan,antara ...
Read More

PESTA FLORA PUTRAJAYA 2013

19 Comments
Hai gurls..dalam banyak ciptaan tuhan, objek bunga yang paling aku suka. sebab bunga cantik. bahkan bunga taik ayam sekali pun cantik. well....
Read More
Subscribe to: Posts (Atom)

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN



FB Personal : Isma Lyeza
FB Fanpage Shop : AlmariCantik
Instagram : isma_shakleeseremban
012-6716961




ORDER SHAKLEE ONLINE

ORDER SHAKLEE ONLINE

KELEBIHAN DAFTAR SHAKLEE

KELEBIHAN DAFTAR SHAKLEE

Follow My IG



NUFFNANG

Popular Posts

  • CONTEST BLOG - "BLOG PALING SMART"
    Assalamualaikum wbt Salam sayang semua pembaca! Contest kali ni rasanya insyallah mesti ada yang teruja nak join. Sebab simple dan pa...
  • EH LELAKI PUN ADA DEKAT PETAK BRA?
    usah ditanya apakah objek di atas. takde rotan, pelempang pun berguna juga. baiklah. ini adalah bra. bra merupakan pakaian dalam yang dipaka...
  • START PREPARATION FOR MY E-DAY!
    Hai buddies! lama betul tak hupdate blog. mesti ada yang merengek rengek merajuk sebab tak dapat baca perkembangan terbaru belog cik aish ka...
  • Wanita Ini Gembira CYST 10cm Kecut Tinggal 2cm Tak Sampai Sebulan!
    Menurut Dr Hamid Arshad, mereka yang mempunyai cyst perlu dibedah jika disyaki kanser, menyebabkan kemandulan atau keguguran berulang ulang...
  • MY ENGAGEMENT DAY... HAI PP EPAL!
    Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar... 26.02.2012 ..tarikh pertunangan yang akan dikenang seumur hidup..syukur alhamdulillah pe...
  • OI LELAKI, PERGI TUKAR JANTINA LA!
    tadi aku balik kerja naik KTM. sesak tu perkara biasa. orang kata naik KTM macam masuk tin sardin. okeh tu aku tak kisah sangat. aku berhimp...
  • dari biar londeh meh sini den tolong tarik sampai habis.
    apa maksud londeh? londeh bermaksud sesuatu yang jatuh atau berubah dari kedudukan asal sama ada disengajakan atau tidak disengajakan. londe...
  • THINGS THAT I LOVE ABOUT HIM
    actually banyak benda benda sweet yang jadi masa sambut befday dengan PP Epal haritu. the thing that i love about him is..dia sangat lurus....
  • LELAKI DAN MANDI
    Salam ladies and gentleman.  Box Man Shower Entry kali ni nak berkongsi pendapat dengan korang tentang beza mandi antara lelaki dan peremp...
  • GADIS MENJOLOK MATA! ISH ISH ISH
    ENTRY SEGERA. hehe. aish nak share dengan korang gambar perempuan menjolok mata ni. memang menjolok mata. haha betul apa aku cakap. tengok a...

Subscribe

Blog Archive

  • ►  2018 (35)
    • ►  May (2)
    • ►  April (16)
    • ►  March (17)
  • ►  2017 (268)
    • ►  November (44)
    • ►  October (42)
    • ►  September (33)
    • ►  May (35)
    • ►  April (37)
    • ►  March (27)
    • ►  February (32)
    • ►  January (18)
  • ►  2016 (125)
    • ►  December (9)
    • ►  November (14)
    • ►  October (12)
    • ►  September (6)
    • ►  August (19)
    • ►  June (5)
    • ►  May (5)
    • ►  April (2)
    • ►  March (24)
    • ►  February (12)
    • ►  January (17)
  • ►  2015 (101)
    • ►  December (4)
    • ►  November (4)
    • ►  October (1)
    • ►  September (13)
    • ►  August (10)
    • ►  June (9)
    • ►  May (26)
    • ►  April (4)
    • ►  March (20)
    • ►  January (10)
  • ►  2014 (91)
    • ►  December (16)
    • ►  November (4)
    • ►  October (20)
    • ►  September (13)
    • ►  July (14)
    • ►  June (2)
    • ►  May (8)
    • ►  April (1)
    • ►  March (5)
    • ►  February (7)
    • ►  January (1)
  • ►  2013 (49)
    • ►  December (8)
    • ►  November (7)
    • ►  October (7)
    • ►  September (3)
    • ►  August (1)
    • ►  June (5)
    • ►  May (6)
    • ►  April (4)
    • ►  March (3)
    • ►  February (3)
    • ►  January (2)
  • ▼  2012 (97)
    • ►  December (3)
    • ►  November (9)
    • ►  October (5)
    • ►  September (11)
    • ►  August (11)
    • ▼  July (14)
      • BLOG AKU DAH PREGNANT!
      • DAPAT MASUK SURATKHABAR!
      • MY EX BOYFRIEND WEDDING!
      • UCAPAN SALAM RAMADHAN AISH UNTUK FOLLOWERS DAN REA...
      • NAK TUDUNG FREE??
      • REZEKI NAK KAHWIN! YEEEE
      • BOLEH BELI BORONG KANNN?
      • TEMPAT MAKAN BEST DEKAT BANDAR BARU BANGI
      • NEW STOCK PULAK!
      • SOGO SALE!
      • BELI STOK BARU DENGAN MAK MERTUA! YAW!
      • HIJAB BEAUTY CONTEST
      • OUR ANNIVERSARY
      • PESTA FLORA PUTRAJAYA 2013
    • ►  June (9)
    • ►  May (4)
    • ►  April (8)
    • ►  March (6)
    • ►  February (6)
    • ►  January (11)
  • ►  2011 (546)
    • ►  December (13)
    • ►  November (10)
    • ►  October (12)
    • ►  September (28)
    • ►  August (35)
    • ►  July (48)
    • ►  June (70)
    • ►  May (75)
    • ►  April (119)
    • ►  March (52)
    • ►  February (46)
    • ►  January (38)
  • ►  2010 (135)
    • ►  December (35)
    • ►  November (17)
    • ►  October (17)
    • ►  September (25)
    • ►  August (25)
    • ►  July (16)

SERVICE CASH ON DELIVERY

SERVICE CASH ON DELIVERY

WE ARE SHAKLEE DISTRIBUTORS

WE ARE SHAKLEE DISTRIBUTORS

SAYA PILIH SHAKLEE SEMASA HAMIL

SAYA PILIH SHAKLEE SEMASA HAMIL
"saya amalkan B Complex sebagai pembekal asid folik, vVitalea sebagai pengganti Obimin, Vitamin C untuk elak stretch mark, ESP untuk beri kulit bayi cantik, dan Omega Guard untuk IQ bayi..Alhamdulillah Irine lahir pada 30 January 2014 dengan berat 2.97kg, sihat dan jarang demam sehingga harini.." - Cik Aish

ping blogBlogged.my


Followers

Copyright © 2015 AlmariCantik All Right Reserved
Blogger Templates Created by Arlina Design Powered by Blogger