Menu
  • Home
  • Siapa Saya
  • Produk
    • Vivix
    • ShakleeBaby
    • ESP
    • Vitamin C
  • Order Online
  • Daftar Ahli Shaklee
    • Borang Daftar Ahli
    • Kelebihan Daftar Ahli Shaklee
  • Shaklee Effects
  • Promosi
Archive for April 2013

HANDBAG YANG PALING AKU SUKA!

3 Comments
Assalamualaikum Short entry from me. hehe. owh okay. Sebelum tu nak tanya, ada siapa siapa peminat Handbag Longchamp? Since my sist...
Read More

DUA PRODUK MAYBELLINE YANG AKU SUKA!

6 Comments
Assalamualaikum Kerana bedak muka binasa. pepatah baru keluaran Belog Cik Aish yang korang kena ingat sampai bebila. huehuehue. aku ni ...
Read More

SAYA MAHUKAN APA YANG SAYA TENGAH PEGANG

6 Comments
Assalamualaikum Hari tu ada sesi photoshoot untuk post wedding. Pakej photographer aku haritu termasuk post wedding sebab aku tak buat ...
Read More

SIAPA KATA PERGI KURSUS TAK BEST?

2 Comments
Assalamualaikum i hardly online nowadays. Bukan sebab takde internet connection tapi last week aku pergi berkursus dekat Sabak Bernam. ...
Read More
Subscribe to: Posts (Atom)

PENGEDAR SHAKLEE SEREMBAN



FB Personal : Isma Lyeza
FB Fanpage Shop : AlmariCantik
Instagram : isma_shakleeseremban
012-6716961




ORDER SHAKLEE ONLINE

ORDER SHAKLEE ONLINE

KELEBIHAN DAFTAR SHAKLEE

KELEBIHAN DAFTAR SHAKLEE

Follow My IG



NUFFNANG

Popular Posts

  • START PREPARATION FOR MY E-DAY!
    Hai buddies! lama betul tak hupdate blog. mesti ada yang merengek rengek merajuk sebab tak dapat baca perkembangan terbaru belog cik aish ka...
  • CARA BUAT VEIL PENGANTIN YANG SIMPLE!
    Assalamualaikum wbt. yea akhirnya hari ni dapat jugak rasa duduk dekat rumah dari pagi sampai petang. sampai petang je lah. sebab malam tadi...
  • MY ENGAGEMENT DAY... HAI PP EPAL!
    Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar... 26.02.2012 ..tarikh pertunangan yang akan dikenang seumur hidup..syukur alhamdulillah pe...
  • Blog tu tak femes..malas ah nak follow
    hai uols. petang petang jumaat ni kurang kurangkan ah buat entry mengumpat. haha. okay. kali ni nak share dengan korang tentang satu masalah...
  • BERAPA KERAT LELAKI YANG BACA BLOG AKU NI?
    mengikut statistik dan laporan bancian penduduk flat seri wangi.. peratus pembaca di kalangan lelaki yang membaca blog perempuan adalah ting...
  • ENTRY KHAS BUAT MEREKA YANG MENYERTAI PERHIMPUNAN BERSIH!
    sumber gambar : azrul azam kepada rakyat Malaysia, semoga lebih cerdik. jangan lah menzalimi diri sendiri dan orang lain. semoga perhimpun...
  • CONTEST BLOG - "BLOG PALING SMART"
    Assalamualaikum wbt Salam sayang semua pembaca! Contest kali ni rasanya insyallah mesti ada yang teruja nak join. Sebab simple dan pa...
  • EH LELAKI PUN ADA DEKAT PETAK BRA?
    usah ditanya apakah objek di atas. takde rotan, pelempang pun berguna juga. baiklah. ini adalah bra. bra merupakan pakaian dalam yang dipaka...
  • OI LELAKI, PERGI TUKAR JANTINA LA!
    tadi aku balik kerja naik KTM. sesak tu perkara biasa. orang kata naik KTM macam masuk tin sardin. okeh tu aku tak kisah sangat. aku berhimp...
  • Wanita Ini Gembira CYST 10cm Kecut Tinggal 2cm Tak Sampai Sebulan!
    Menurut Dr Hamid Arshad, mereka yang mempunyai cyst perlu dibedah jika disyaki kanser, menyebabkan kemandulan atau keguguran berulang ulang...

Subscribe

Blog Archive

  • ►  2018 (35)
    • ►  May (2)
    • ►  April (16)
    • ►  March (17)
  • ►  2017 (268)
    • ►  November (44)
    • ►  October (42)
    • ►  September (33)
    • ►  May (35)
    • ►  April (37)
    • ►  March (27)
    • ►  February (32)
    • ►  January (18)
  • ►  2016 (125)
    • ►  December (9)
    • ►  November (14)
    • ►  October (12)
    • ►  September (6)
    • ►  August (19)
    • ►  June (5)
    • ►  May (5)
    • ►  April (2)
    • ►  March (24)
    • ►  February (12)
    • ►  January (17)
  • ►  2015 (101)
    • ►  December (4)
    • ►  November (4)
    • ►  October (1)
    • ►  September (13)
    • ►  August (10)
    • ►  June (9)
    • ►  May (26)
    • ►  April (4)
    • ►  March (20)
    • ►  January (10)
  • ►  2014 (91)
    • ►  December (16)
    • ►  November (4)
    • ►  October (20)
    • ►  September (13)
    • ►  July (14)
    • ►  June (2)
    • ►  May (8)
    • ►  April (1)
    • ►  March (5)
    • ►  February (7)
    • ►  January (1)
  • ▼  2013 (49)
    • ►  December (8)
    • ►  November (7)
    • ►  October (7)
    • ►  September (3)
    • ►  August (1)
    • ►  June (5)
    • ►  May (6)
    • ▼  April (4)
      • HANDBAG YANG PALING AKU SUKA!
      • DUA PRODUK MAYBELLINE YANG AKU SUKA!
      • SAYA MAHUKAN APA YANG SAYA TENGAH PEGANG
      • SIAPA KATA PERGI KURSUS TAK BEST?
    • ►  March (3)
    • ►  February (3)
    • ►  January (2)
  • ►  2012 (97)
    • ►  December (3)
    • ►  November (9)
    • ►  October (5)
    • ►  September (11)
    • ►  August (11)
    • ►  July (14)
    • ►  June (9)
    • ►  May (4)
    • ►  April (8)
    • ►  March (6)
    • ►  February (6)
    • ►  January (11)
  • ►  2011 (546)
    • ►  December (13)
    • ►  November (10)
    • ►  October (12)
    • ►  September (28)
    • ►  August (35)
    • ►  July (48)
    • ►  June (70)
    • ►  May (75)
    • ►  April (119)
    • ►  March (52)
    • ►  February (46)
    • ►  January (38)
  • ►  2010 (135)
    • ►  December (35)
    • ►  November (17)
    • ►  October (17)
    • ►  September (25)
    • ►  August (25)
    • ►  July (16)

SERVICE CASH ON DELIVERY

SERVICE CASH ON DELIVERY

WE ARE SHAKLEE DISTRIBUTORS

WE ARE SHAKLEE DISTRIBUTORS

SAYA PILIH SHAKLEE SEMASA HAMIL

SAYA PILIH SHAKLEE SEMASA HAMIL
"saya amalkan B Complex sebagai pembekal asid folik, vVitalea sebagai pengganti Obimin, Vitamin C untuk elak stretch mark, ESP untuk beri kulit bayi cantik, dan Omega Guard untuk IQ bayi..Alhamdulillah Irine lahir pada 30 January 2014 dengan berat 2.97kg, sihat dan jarang demam sehingga harini.." - Cik Aish

ping blogBlogged.my


Followers

Copyright © 2015 AlmariCantik All Right Reserved
Blogger Templates Created by Arlina Design Powered by Blogger