Anemia Ibu Hamil ni Dah Warded Pun Degil - Nasib Kakak Garang

Anemia boleh menyebabkan ibu hamil mengandung dengan macam2 komplikasi. Tengok apa kakak garang dia buat setiap kali mengandung.






Jom sama sama kita saksikan pengalaman beliau





Anemia Ibu Hamil ni Dah Warded Pun Degil - Nasib Kakak Garang from iReach HD on Vimeo.



CARA PEMBELIAN SET IBU HAMIL SHAKLEE


CARA 1
Anda boleh terus klik ke SET IBU HAMIL ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.  insufficient quantity? boleh skip ke cara 2

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

CARA 3
Dapatkan keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian 200uv POINT. Faedah menjadi ahli antaranya adalah dapat menikmati harga produk yang jauh lebih murah antara RM10-RM100 


IsmaLyeza
Visit my ig @almaricantikbyisma
Email: ismalizayahya86@gmail.com
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi



PENAFIAN : Maklumat yang diberikan dalam artikel ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ia tidak bertujuan untuk digunakan untuk merawat atau mendiagnosis keadaan perubatan. Jika anda merasakan bahawa anak anda mungkin menderita dengan Ketagihan Steroid Topikal sila rujuk Pakar Kesihatan dan Penjagaan Profesional berkelayakan untuk panduan awal pelan rawatan. Ungkapan mereka yang ditemubual 'tidak semestinya mewakili pandangan pengarang dan ia di siar untuk manfaat kepada orang lain yang mempunyai pengalaman yang sama.
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...