.

.

NAK KURUS PUNYA PASAL SANGGUP ULANG ALIK KE TOILET!



Ok korang. Sanggup tak nak ulang alik ke toilet sebab nak kurus punya pasal? Idok lerr..Tapi pengalaman akak ni buat aku rasa macam allah susahnya nak kurus kan? Tapi sebalik pengalaman akak ni, ada ikhtiar yang mudah je sebenarnya kalau nak kurus! Aku memang leka dengar apa yang dia ceritakan dari awal sampai habis.



Asalamualaikum..
Saya Ruzanna Hanee, saya nak kongsikan pengalaman saya menggunakan Set Kurus Shaklee. Sebelum kenal Shaklee, saya pernah cuba macam-macam set kurus yang ada dipasaran. Asal iklan je nak cuba. Tapi mungkin tak serasi dengan saya..

'TERBUANG DALAM SELUAR?!'
Kesannya sampai nak ke toilet pon tak sempat dah ‘terbuang’ dalam seluar. Ada sekali tu kena cery-bery sampai 2 minggu akibat makan produk XXX. Berat badan tak turun-turun, sakit je yang saya dapat.

Sampai la satu hari tu tgk kawan dok post pasal Shaklee..Time ni la first time saya berkenalan dengan Shaklee, bukan takde sebelum ni kawan post tapi buat dek je time tu hehe.. Permulaan nye saya ambik Vitalea, Lecithin, Alfalfa Complex dan Herb-Lax. 



Mula tu takut jugak, fobia takut kena ulang alik ke tandas.. Tapi alhamdulillh, saya takde pon kena masalah seperti ‘terbuang’, atau tercery-bery..Proses buang air besar tu macam biasa dan badan saya rasa lebih segar dan sihat. Penurunan berat badan?



TURUN 13KG
Alhamdulillah berat badan saya turun dengan pengambilan set diet ni secara disiplin dan konsisten. Turun 13kg, dari 88kg, now tinggal 75kg.

Sekarang, saya maintain makan Lecitin dan Alfalfa Complex (orang panggil set kurus bajet Shaklee) untuk membantu saya menurunkan berat badan sehingga mencapai BMI yang normal. .

Apa yang penting pilihlah produk yang selamat, semulajadi dan berkesan…Saya sudah, anda bila lagi ? 


NAK DAPATKANSET LENGKAP KURUS SHAKLEE?
Follow my IG! @shakleebyisma
0126716961
atau klik ORDER NOW untuk ketahui cara2 order. MUDAH JE KAN?
http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html



0 Komen untuk "NAK KURUS PUNYA PASAL SANGGUP ULANG ALIK KE TOILET!"

Back To Top