Wajib Cuba! 5 Resepi Bancuhan ESP Yang Paling Sedap Dan Menyegarkan

Sempena bulan promosi ESP, saya nak share dengan anda semua pelbagai resepi bancuhan ESP yang sedap sedap yang boleh anda cuba. ESP bukan saja boleh diminum begitu saja tapi boleh juga dipelbagaikan cara bancuhan ikut citarasa masing masing. Minuman ni sangat berkhasiat tau lagi lagi kalau kita bancuh bersama buah buah. Ok jom kita tengok apa resepi bancuhan ESP yang best tu.





1. Shaklee Mango Smoothie




2. Strawberry Banana Shake



3. Chia Pudding ESP Yogurt



4.  ESP dengan Low Fat Milk



5. Mangosteen Energizer




PROMOSI ESP BULAN OKTOBER 2017
Bulan ni ada promosi ESP harga yang jauh lebih jimat. Beli 4 dan anda dapat less 5%. Nak lagi jimat boleh convert daftar jadi ahli terus. Senang je. So lepasni anda boleh dapatkan ESP ni pada harga ahli yang lebih murah. Ha boleh la mula bancuh ESP dengan resepi resepi kat atas tu ye. Tapi kalau anda nak tahu apa kelebihan ESP ni, jangan lupa tonton video di bawah





CARA PEMBELIAN ESP

CARA 1
Anda boleh terus klik ke ESP BUY 4 GET 5% ini ATAU ESP BUY 1 ONLY dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan


CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar  Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.




Untuk info lanjut dan membuat tempahan, boleh whatsapp atau PM kami
Regards,
Pengedar Top Shaklee Malaysia,
FB : Isma Lyeza
FB Page : AlmariCantik



PENAFIAN : Maklumat yang diberikan dalam artikel ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ia tidak bertujuan untuk digunakan untuk merawat atau mendiagnosis keadaan perubatan. Ungkapan mereka yang ditemubual 'tidak semestinya mewakili pandangan pengarang dan ia di siar untuk manfaat kepada orang lain yang mempunyai pengalaman yang sama.
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...