Supplemen Paling Bagus Untuk Ibu Menyusu




Pengambilan supplemen sebenarnya sangat membantu ibu ibu yang sedang menyusukan anak. Tak salah sebenarnya kalau kita ikhtiar dengan pelbagai cara. Petua orang lama jangan dilupakan dan cara moden juga jangan dinafikan kebaikannya. Supplemen paling bagus untuk ibu menyusu semestinya Set Penyusuan Shaklee. Set yang lengkap mengandungi : 

  • Energizing Soy Protein - beri kalsium dan tenaga
  • Ostematrix - sumber utama kalsium 
  • Alfalfa - meransang pengeluaran susu badan
  • B Complex - anti stress
  • Vitalea - memberi zat lengkap pada ibu 

Set Penyusuan Shaklee memang boleh buat badan tak lesu dan dalam masa yang sama buat susu tak merudum. Eh bukan la vitamin ni untuk banyakkan susu tapi untuk bekalkan keperluan nutrisi yang cukup untuk ibu menyusu supaya badan ibu cepat recover dan sentiasa rasa cergas bertenaga walaupun ibu terpaksa berjaga malam. 

Bila badan sihat dan cergas, pengeluaran susu ibu akan lebih lancar dan ibu tak perlu risau badan jadi lembik dan lesu sebab anak asyik bergayut jer. Memang tak dinafikan bila makan Alfalfa atau protein ESP, tiba-tiba susu jadi banyak dari biasa. Itu hanyalah kesan sampingan yang mana semua ibu menyusu pasti suka!

Sebenarnya set penyusuan shaklee ni hampir sama dengan set ibu berpantang. Memang betul Sebab itulah keistimewaan shaklee. Kalau beli set berpantang lain, ada yang boleh digunakan masa berpantang saja. Habis berpantang dah membazir sebab tak guna lagi. Tapi tidak dengan Set Berpantang shaklee. Boleh makan untuk tambahkan susu badan dalam masa yang sama. 

Macam mana Set Penyusuan Shaklee ni boleh membantu tambahkan susu badan? Ok, tengok semula pada apa peranan setiap vitamin tersebut. Setiap vitamin mempunya peranan yang tersendiri. Faktor penyusuan tidak berjaya adalah apabila ibu kerap stress, penat dan letih, tidak cukup rehat, dan makan pula tidak seimbang. Jadi itu lah peranan Set Penyusuan Shaklee. Apabila kita menggunakan Set Penyusuan Shaklee, badan akan jadi bertenaga, hormon jadi seimbang, tidak stress, dan bila badan dah dapat kesemua zat yang diperlukan, automatik penyusuan susu ibu akan berjaya


Jom kita tengok video bagaimana puan ni berjaya dalam penyusuan susu ibu. Sebelum ni cuma dapat 2oz je setiap sesi, tapi lepas dua minggu, berjaya dapat 7-9 oz setiap sesi. 


Cara Tambah Susu Badan Supaya Tak PANIK Anak Menangis Kelaparan from iReach HD on Vimeo.


TESTIMONI PENGGUNA SET PENYUSUAN SHAKLEE UNTUK BANYAKKAN SUSU BADAN







    Bestkan bila baca testimoni ibu ibu yang dah berjaya banyakkan susu badan ni. Rasa macam semangat kita nak susukan anak kita. Apa pun, makanan tambahan hanya membantu. Kita sendiri kena setkan fikiran kita jadi positif dan sentiasa dalam mood yang baik. Bertenang sama ada semasa menyusu bayi atau sesi mengepam. Sedikit tekanan pun boleh kurangkan pengeluaran susu.


    "REZEKI SEMUANYA DATANG DARI ALLAH SWT"



    CARA PEMBELIAN SET PENYUSUAN SHAKLEE

    CARA 1
    Anda boleh terus klik ke SET PENYUSUAN SHAKLEE ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan


    CARA 2
    Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar  Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

    Untuk info lanjut dan membuat tempahan, boleh whatsapp atau PM kami
    Regards,
    Pengedar Top Shaklee Malaysia,
    FB : Isma Lyeza
    FB Page : AlmariCantik



    PENAFIAN : Maklumat yang diberikan dalam artikel ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ia tidak bertujuan untuk digunakan untuk merawat atau mendiagnosis keadaan perubatan. Ungkapan mereka yang ditemubual 'tidak semestinya mewakili pandangan pengarang dan ia di siar untuk manfaat kepada orang lain yang mempunyai pengalaman yang sama.
    Previous
    Next Post »

    Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...