Cara Daftar Ahli Shaklee 2017 Secara Online Dan Percuma

Cara Daftar Ahli Shaklee 2017 Secara Online Dan Percuma. Dah lama makan produk Shaklee, tapi selama ni beli dengan orang. Kadang kadang letih survey sana sini siapa yang jual paling murah. Tahu tak sebenarnya anda tak perlu lagi bersusah payah macam tu sekali semata mata untuk beli produk shaklee? Anda sendiri boleh daftar sebagai ahli Shaklee hanya dalam masa beberapa minit sahaja secara online dan secara percuma! 
Daftar Ahli Shaklee Secara Online

TEAM SHAKLEE THE SECRET SIBLINGS (TSS)

The Secret Siblings merupakan salah satu team Shaklee yang aktif dan mempunyai lebih 150 orang ahli Shaklee yang berdaftar dari seluruh Malaysia. Team ini juga bakal menerima lebih ramai lagi ahli ahli Shaklee yang baru pada tahun ini dan tahun tahun seterusnya. Saya merupakan founder kepada team TSS ini dan mula aktif sejak tahun 2013 lagi. Jadi kepada yang ingin mendaftar ahli Shaklee 2017 secara online dan percuma, boleh teruskan pembacaan :)

KELEBIHAN MENDAFTAR AHLI BAWAH TEAM THE SECRET SIBLINGS

Walaupun anda ingin jadi ahli Shaklee hanya untuk makan sendiri, anda perlu memilih team Shaklee yang bergerak aktif dan sentiasa ada bersama anda untuk memberi info dan makluman terkini mengenai promosi terkini dan sebagainya. Banyak kelebihan sekiranya anda memilih untuk mendaftar Shaklee di bawah The Secret Siblings. Antaranya adalah : 


1) KELEBIHAN UNTUK AHLI YANG MAKAN SENDIRI

  • Diberi access masuk ke dalam group Whatsapp ShakleeFamily
  • Dapat info info kesihatan percuma dan info produk Shaklee 
  • Sentiasa diberi update terkini mengenai promosi promosi Shaklee yang terbaru
  • Boleh bertukar pendapat dan pandangan mengenai pengalaman masing masing menggunakan produk shaklee 
  • Boleh membeli semua jenis produk Shaklee pada harga ahli
  • Berpeluang untuk merebut Cash Rebate dari Shaklee hasil pembelian barang

Ahli makan sendiri diberi access untuk dapat info dan promosi terkini dari group Whatsapp Shaklee Family



KELEBIHAN UNTUK AHLI YANG INGIN JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE
  • Dapat bimbingan untuk memulakan perniagaan secara online dan offline. Jika anda memilih untuk membuat perniagaan shaklee secara online, anda akan dibimbing menggunakan medium online seperti Blog, Instagram, dan Facebook
  • Mendapat access ke dalam group Whatsapp TheSecretSiblings di mana group ini hanya khas untuk mereka yang nak fokus buat perniagaan Shaklee
  • Banyak kelas kelas yang dianjurkan secara offline seperti perjumpaan sesama ahli, kelas kelas nutrisi, kelas mantapkan marketing, dan sebagainya. 
  • Terdapat juga kelas belajar buat biznes online hanya di telegram dan whatsap group. 
  • One to one coaching bagi mereka yang selesa dibimbing secara personally
  • Segala bahan bahan seperti poster, koleksi testimoni, disediakan



Ahli Shaklee berpeluang untuk belajar tips marketing 




Ahli Shaklee bawah team kami juga berpeluang untuk sama sama menghadiri conference yang dianjurkan oleh Shaklee 


Ahli Shaklee The Secret Siblings juga berpeluang untuk berjumpa bersua muka dan merapatkan hubungan ukhwah 



Team kami juga mempunyai leader leader Shaklee yang sangat supportive sampai sudi datang rumah coaching anak buah! Caya lah!


Ada ahli Shaklee dari team The Secret Siblings yang dapat hadiah mengejut! Bestnya



Ahli Shaklee bawah team kami berkumpul bersama sama, selain mengeratkan hubungan silaturahim, kami dapat berkongsi tips biznes Shaklee






Berpeluang untuk sertai bengkel usahawan bagi memantapkan skill perniagaan Shaklee. Ada bengkel yang percuma saja tau!



Dapat bersama sama dengar sharing dari leader leader Shaklee yang dah senior dan hampir 40 tahun bersama Shaklee. Terima kasih Master Hj Roslan


BAGAIMANA SHAKLEE MEMBANTU KEHIDUPAN NANA

Nana merupakan salah seorang ahli Shaklee yang mendaftar di bawah team The Secret Siblings. Dari ahli yang hanya makan sendiri, akhirnya berminat untuk mencuba perniagaan Shaklee secara online dan offline. Jom kita dengar pengalaman Nana bagaimana perniagaan Shaklee ni banyak membantu beliau! 




KENANGAN MANIS AMBIL AWARD DI NATIONAL CONFERENCE



KELEBIHAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE 

1. HARGA AHLI JAUH LEBIH MURAH

Motif utama untuk anda masuk ahli sudah semestinya ingin membeli pada harga ahli. Berbanding syarikat lain, Shaklee menawarkan penjimatan sehinggan RM10-RM100 mengikut jenis produk. Banyak kan? 


2. CASH REBATE

Walaupun mendaftar sebagai ahli untuk tujuan makan sendiri, anda juga berpeluang untuk mendapatkan Cash Rebate. Shaklee akan memindahkan jumlah cash rebate tersebut ke dalam akaun anda pada setiap minggu kedua setiap bulan. Sikit atau banyak bergantung pada jumlah point hasil pembelian produk Shaklee. 

3. TAJAAN PENUH TRIP DALAM DAN LUAR NEGARA

Seperti tahun tahun sebelumnya, Shaklee memang akan menaja sepenuhnya pengedar mereka yang layak Untuk menyertai program local dan international trip. Pada tahun 2018, Shaklee mengumumkan Bangkok sebagai local trip dan international trip Shaklee memilih Western Mediterranean Cruise yang menjelajah 3 negara (France, Italy dan Spain) termasuk 6 bandar terkenal seperti.. Trip selama 4 hari 3 malam Untuk local trip dan 8 hari 7 malam Untuk international trip tersebut sememangnya boleh buat kami naik gila kejap sebab teruja habis. Shaklee akan taja sepenuhnya tanpa minta pengedar mengeluarkan walau satu sen pun perbelanjaan sepanjang trip tersebut. Termasuklah penginapan, pengangkutan dan belanja shopping. Bawa badan je kak.. :p

4. CAR BONUS


Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan. Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta.


BAGAIMANA NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE 2017 SECARA ONLINE DAN PERCUMA? 



Bagi yang ingin mendaftar sebagai ahli, anda hanya perlu Whatsapp dan taip DAFTAR AHLI ke 012-6716961. Kami akan cuba response dalam masa kurang dari 24jam. 

Ataupun, anda juga boleh pilih untuk daftar ahli Shaklee secara online dengan hanya mengisi ONLINE REGISTRATION FORM dan klik submit. Proses pendaftaran akan diuruskan dalam tempoh kurang dari 24jam. 


BERAPA YURAN PENDAFTARAN AHLI SHAKLEE? 

Yuran pendaftaran ahli Shaklee hanya serendah RM68.90 sahaja! Dan anda automatik boleh menikmati harga produk Shaklee pada harga ahli dan rebut semua promosi yang Shaklee tawarkan kepada ahli.

Bagi yang berminat untuk mendaftar ahli Shaklee secara PERCUMA, anda boleh membuat pembelian barang 200uv ataupun bersamaan RM650 ke atas dalam satu resit. Anda akan mendapat keahlian percuma secara automatik dan layak mendapat Cash Rebate sebanyak RM30+ pada bulan berikutnya.


UNTUK DAFTAR AHLI SHAKLEE 2017 SECARA ONLINE BOLEH KLIK SINI


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...