SEGELAS MINUMAN UNTUK PENCINTA ATKINS

Segelas minuman untuk pencinta atkins


Bila sebut pasal ATKINS, first makanan yang aku nampak adalah telur. Orang diet atkins akan berhabis duit untuk beli telur berpapan papan. Kawan kawan dekat ofis pun ada yang diet atkins. Siap beli stok telur simpan dekat ofis. Pagi sarapan telur. Tengahari telur. Malam pun telur. Oh ye melampau. Selain telur, mereka akan makan ayam. Isi ayam saja ye. Atkins memang terkenal dengan diet protein. Say NO kepada karbohidrat. Sebab tu orang diet ATKINS alergik dengan nasi. hehehe


Selain menu yang aku pernah close up dalam entry sebelum ni (KLIK SINI kalau nak tengok menu atkins) ada satu alternatif yang mungkin korang boleh cuba untuk gantikan jenis jenis menu tu. Yela hari hari makan telur buat sarapan pagi pun boring jugak kan? Jadi ramai jugak penggemar diet Atkins ni memilih segelas ESP untuk sarapan pagi atau pun masa lunch. ESP ni stand for Energizing Soy Protein. Minuman protein yang paling mudah simple dan sesuai untuk orang yang diet atkins. 



KENAPA ESP MINUMAN PALING SIMPLE SENANG DAN SESUAI UNTUK ATKINS?
Setiap hidangan ESP: 
1. Mengandungi 14g protein
2. Hanya 8g karbohidrat! Sikit kan? Sedangkan atkins kena 20g karbo sehari.
3. 500mg kalsium

BAGAIMANA SEGELAS ESP BERTINDAK?
  • Anda perlu had pengambilan karbohidrat sebanyak 20 gram saja. Tetapi ESP hanya mengandungi 8g karbohidrat sahaja
  • Bukan bertujuan menyusahkan anda tetapi untuk memastikan badan membakar lemak, bukan glukosa. 
  • Dari segi sains, badan akan menggunakan glukosa sebagai bahan api terlebih dulu sebelum lemak. Jika anda mengehadkan karbohidrat, simpanan glukasa anda akan habis dalam masa 48 jam. 
  • Jadi badan akan membakar lemak semata-mata dan cara ini akan menghilangkan lemak. 
  • Ada dua tahap lagi yang harus dijalankan dalam diet ini iaitu, premaintenance dan maintenance. Pada tahap ini anda hanya tinggal mempertahankan diet, sekali gus mulai melihat hasilnya.





Amalkanlah diet yang membolehkan kita tetap menikmati kehidupan dalam kesederhanaan dan yang paling penting untuk jangka masa berpanjangan.

CARA PEMBELIAN ENERGIZING SOY PROTEIN SHAKLEE

CARA 1
Anda boleh terus klik ke ENERGIZING SOY PROTEIN ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan
CARA 2

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.
IsmaLyeza
ig @shakleebyisma
Email: shakleebyisma@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...