TIPS ELAK MENGANTUK MASA MEETING

Assalamualaikum 

Sepanjang tempoh 2 minggu bos tak ada dekat ofis, rasa ofis tu ana yang punya. Bos pergi bercuti ke Bandung. Bestnya! Teringat pulak kenangan pergi Bandung tahun lepas. Shopping tak ingat dunia!Semalam bila dapat email dari bos tentang nak buat meeting hari ni alahaI memang borink. Sebab memang dah kebiasaan bila meeting je mesti semua report kena siap sedia. Setiap soalan mesti dah ada jawapannya!! Tapi yang best, setiap kali meeting, pasti ada makan makan!


Menu meeting pagi tadi bihun goreng, telur mata, kuih karipap dengan kuih seri muka. Memang berseri muka masing masing tengok menu breakfast free pagi tu. Dah jadi kebiasaan bekerja dalam environment ala ala 'gomen' memang makan tu agenda pertama tau!

So saya memang dapat jangka lepas breakfast tu mesti mengantuk. Satu sebab perut kenyang. Dua sebab menghadap segala paper work, presetation dari setiap staff tentang unit masing masing. Argh memang mengantuk punyalah! 


Saya ambil b complex shaklee. Alhamdulillah beli sejak berpantang haritu masih ada lagi sampaI ke hari ni. Mana taknya satu botol tu kan tahan sampai 4 bulan! Sebab tu berbaloi beli. Lepas habis pantang 44 hari pun, still boleh continue makan sebab vitamin tu basic sebenarnya untuk kita amalkan setiap hari. Lagi lagi untuk tenaga!




Apa yang saya boleh ringkaskan pasal b complex ni, dia akan tukar makanan yang kita makan kepada tenaga. Maksudnya bila kita ambil b complex, metabolisme dalam badan akan meningkat. Sel dalam badan akan aktif 'bekerja' untuk tukar makanan tu kepada tenaga. Sebab tu bila saya ambil b complex, saya akan pastikan saya ambil selepas makan.

Sebab tu saya kurang mengantuk lagi lagi dalam bilik meeting. Hehe. Pagi tadi present report pun segar bugar. Penangan b complex la katakan! Macam mana nak dapatkan sebotol b complex dengan harga yang amat jimat ni? Aah betul memang jimat! Hanya rm52.50 untuk penggunaan selama 4 bulan! Sms atau whatsap saya ok. :)

Is
0126716961
Shaklee Supervisor

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...