BUSINESS ONLINE YANG TERBAIK DAN KOSONG MODAL

Assalamualaikum peminat busines online semua!
 
 FOKUS JOM?


Ramai pulak yang dok tanya kenapa tak jual tudung? Kenapa tak jual baju? Kenapa tak jual mekup? Jawapan saya simple je..semua tu kena sentiasa up to date. Tudung? Takkan orang nak pakai tudung yang sama sampai bila bila? Mesti nak ikut perkembangan fesyen kan? Kalau bulan lepas fesyen tudung Fareeda, mungkin bulan ni nak ikut fesyen tudung Fatimah ke..Zulaika ke..kan..? Orang yang jual tudung kena sentiasa alert dengan perkembangan fesyen untuk survive!

Jual mekup? Tak semua yang pakai mekup. Ada yang pakai mekup nipis nipis..ada yang tak pakai langsung! Macam saya. Heh heh heh. Sebab suami tak suka tengok isteri dia ni mekup tebal tebal..dia suka natural katanya..eleh cakap jela taknak lelaki lain terpikat kan? Eh.


Saya jual tudung? Tak mungkin..sebab saya cuma tahu pasal tudung bawal je


Habis tu nak jual apa ni? Tu susah ni susah. Tapi orang kata semua business memang susah pada permulaan. Tapi senang di kemudian hari! Sebab tu tak rugi masuk Shaklee. Saya daftar keahlian yang cuma RM75 untuk seumur hidup! Maknanya tak perlu nak renew membership ka apa ka..tu je bayaran untuk permulaan kehidupan yang kita impikan....cewah!

Mula mula saya fikir..eh susah ke nak jual ni? Ada ke orang yang nak beli? Tapi bila pikir balik..orang lain dah laju mendaki..kita kat bawah lagi asik dok tanya boleh ke boleh ke..ahhh redah jela! Saya yakin supplement macam shaklee yang dah bertapak lebih 50 tahun..sentiasa orang cari. Yelah. Takkan harini je orang nak sihat? Orang mesti nak sentiasa sihat betul tak?

Sebab apa saya galakkan korang semua pilih Shaklee untuk jana pendapatan setiap bulan kalah orang yang makan gaji nih..sebab utama adalah..ia tak perlukan modal. Orang lain buat bisnes dok pk mana nak sewa kedai..mana nak beli stok..mana nak cari duit buat modal beli stok..bila masa nak beli stok..kalau stok tak habis macam mana nak pusing duit..bla bla bla.

Tak payah..usah ditanya soal modal dalam cerita ni..haishh..sebab sepanjang setahun saya daftar dan buat part time job dalam shaklee, saya tak pernah keluar modal satu sen pun. Saya cuma FOKUS sebarkan khasiat shaklee dalam facebook saya dan melalui blog ni..sambil saya sendiri cuba supplement tu. Memang....penangan shaklee memang hebat. Sebab saya sendiri rasa perubahan dalam badan saya! Rasa teruja tu buat saya lagi seronok berkongsi untuk beri manfaat kawan kawan dan keluarga saya..

Lama lama saya jadi lebih FOKUS..saya jadi lagi mahir dalam selok belok supplement ni..saya dah macam ahli farmasi pun ada jugak. Start masuk shaklee..bukan dapat bonus dan untung semata mata..tapi saya dapat betulkan balik lifestyle saya..saya dapat didik diri sendiri dan insyallah suami dan juga anak..untuk sama sama menjalani kehidupan yang lagi sehat!


 Cewah. Tapi memang betul pun. hehe. Hanya modal RM75 untuk ahli dan u can start business only at home!!

Hari ni? Hari ni saya nak daftarkan keahlian untuk korang yang sama sama nak rasa apa yang saya rasa sekarang. Insyallah kalau takde apa apa halangan..saya akan guide korang semua untuk sama sama jana pendapatan dalam shaklee. Yok!! Ayuh!!

Is@aish
0126716961
Shaklee Supervisor
DARE TO DREAM, BUT PLEASE DREAM BIG!!!!! 
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...