JEMPUTAN KE NATIONAL CONFERENCE DAN GALA DINNER

Assalamualaikum

Hari ahad minggu ni adalah hari yang paling berbunga bunga buat saya. Mana taknya, balik kampung tengok ada satu surat dari SHAKLEE. SURPRISED!!! Dapat invitation ke NATIONAL CONFERENCE!!

National conference ni apa?

National Conference ni adalah hari paling istimewa untuk meraikan mereka yang bertungkus lumus mempromosikan produk Shaklee. Tapi tak semua distributor akan diraikan..hanya yang betul betul layak memenuhi kriteria sahaja yang akan diraikan. Ala ala hari Penyampaian Hadiah untuk pelajar cemerlang konon nya. Cemerlang kah daku? Hehe.

National Conference ni  akan berlangsung selama 2 hari. Salah satu agendanya adalah naik pentas ambik awards. Haruslah terketar ketar nanti bila jadi tumpuan. Masyallah. Saya takde lah sehebat master master yang lain turun naik pentas amik 5 6 award. Tapi alhamdulillah walaupun saya cuma dapat 1 award, rasa syukur sangat.

BUSINESS GROWTH NEW RANK ACHIEVEMENT AWARD


Alhamdulillah. Dapat award naik rank. Bukan senang nak naik rank. Tapi senang je kalau kita berusaha. Hehe. Ayat nak skema pulak. Syukur Allah tunjukkan jalan. Jangan tunggu peluang datang pada kita tapi kita sendiri kena kejar peluang!

InsyAllah saya akan update lagi tentang NC tu nanti. Tengah dok pikir nak pakai baju apa sebab tema GLITTER huuu kelass you. Sementara tu saya suka nak kongsi dengan korang semua yang berminat untuk sama sama meredah onak duri untuk berjaya dalam busines shaklee. Hanya bermula dengan pendaftaran ahli rm75 seumur hidup, boleh mengubah kehidupan anda semua.. yeee.. saya sudah rasa..anda bila lagi? Jangan takut untuk berubah. Tapi sila takut kalau taknak berubah! 

Is
SHAKLEE SUPERVISOR
0126716961
FB : isma lyeza









Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
ezy.fia
AUTHOR
May 12, 2014 at 8:05 AM delete

tahniah aish dpt award..
usaha lg! cayok cayok!
semoga terus berjaya dlm bidang bisnes ni..
=)

Reply
avatar
ezy.fia
AUTHOR
May 12, 2014 at 8:05 AM delete

tahniah aish dpt award..
usaha lg! cayok cayok!
semoga terus berjaya dlm bidang bisnes ni..
=)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...