TIPS ELAK RAMBUT GUGUR

Tahu tak apa tips untuk elak rambut gugur? Sebab rambut memang mahkota wanita, so sedih sangat kalau gugur macam tu je. huhu. Ingat tak aish pernah buat satu entry pasal sedih gile rambut gugur la..pasal review shampoo untuk rambut gugur la..tapi tak pernah nampak kesan positif pun. makin teruk gugur ada la.. rasa sedih gila kot. kalau time mandi, mesti berlonggok punya la rambut dekat atas simen. haishhh boleh bayangkan tak??? So apa tips untuk elak rambut dari gugur?

Tips elak rambut gugur

so kali ni aish nak share tips macam mana nak elak rambut gugur especially pada uols yang baru lepas bersalin. hormon badan tu tak balance lagi kan. psst..salah satu punca rambut gugur adalah sebab hormon ye. dan lagi satu sebab pemakanan. 

so cara untuk mensetelkannya pun mesti la melalui pemakanan jugak. bukan dengan cara shampoo ke apa ke. semua bermula dari dalam. dalam sihat, rambut yang tumbuh pun sihat. kannn.. So apa yang aish amalkan adalah set rambut gugur dari Shaklee. memang best dan alhamdulillah nampak kesan. 

 

=====================================================================
Sebiji Zinc complex = menguatkan kutikel rambut
Sebiji B Complex = Member keseimbangan kepada hormon dalam badan
tapi idok ler kau makan harini minggu depan dah stop gugur. vitamin ni actually ambil masa 60 ke 90 hari untuk bertindakbalas dalam badan kita. lain la dadah. arini ambik esok memang nampak kesan. so vitamin ni berbeza ye. kesan dia makan masa sikit tapi yang penting kita akan puas hati dengan hasilnya. 

Sekarang aish sikat rambut time rambut basah pun boleh senyum lebar lagi sebab yang tersangkut kat sikat pun cuma 2 3 helai. sukanya hati!! moral of the story, nak repair rambut gugur mesti bermula dari pemakanan..bukan shampoo!

berminat nak cuba? boleh sms/wasap aish directly dekat 0126716961 atau korang boleh lawat page aish di Healthy & Beauty Shop. Pembelian kali ni sangat istimewa sebab aish akan bagi free gift pill box yang seyes comel gile untuk korang letak dalam handbag dan isi kan dengan vitamin ni. hehehe. jom! 

p/s : Set ni adalah penggunaan untuk 4 bulan. harga pun berbaloi..sukaanya!

Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
Tengkubutang
AUTHOR
November 18, 2013 at 1:27 PM delete

cumeynya owner blog n kucen tuuu!!! suka pecinta kucen ni!

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...