BEKAS MINI YANG BERGUNA!

Assalamualaikum. 

Pernah jumpa spesis perempuan yang suka shopping dengan sangat hebat? Kalau jawapan korang 'pernah', maknanya korang silap. Sebab empunya belog ni adalah seorang yang tidak berbelanja seperti itu. kadang kadang je kalau dah sampai hormon untuk shopping, baru lah aku shopping. kadang kadang jeee. 

Namun, aku ada satu perangai yang tak boleh tengok bekas bekas mini yang cute ni. Sometimes barang barang tu aku tak dapat nak kategori kan sebagai apa, means tak sure sangat apa function dia, tapi asalkan ia nampak comel, maka terbang lah duit aku. ewww

Selalunya kedai pilihan untuk cari barang barang yang super cute adalah di Daiso. Kedai barang barang keluaran Jepun. Satu barang RM5. Selain kedai tu, aku selalu jugak jumpa dekat kedai Serbaneka yang ada jual macam macam barang yang comel comel. Dan salah satu barang comel yang aku suka beli adalah pill casing. Dalam bahasa melayunya, bekas untuk meletak ubat ubatan. 


Bekas bekas mini ni boleh diisi dengan barang barang cosmetik seperti body mist, lotion, toner, moistriser, dan macam macam lagi. Kalau rasa bekas asalnya besar teramat, boleh lah korang mentransferkan sedikit isinya di dalam bekas bekas ni. Selain mudah dibawa ke mana mana, ia juga ringan dan paling penting, cute size. hew hew hew. 

Yang ni untuk letak body lotion. 


Body mist (wajib bawa ke mana mana untuk kekal fresh sepanjang hari!)


ni paling penting. Korang bayangkan kalau kita amalkan a few bottles of supplement, takkan nak bawak ke offis besar2 macam ni aite? so ni la penyelamatnya. Selain memudahkan kita untuk carry supplement ke mana mana, ia juga membuatkan kita rasa bersemangat untuk mengambil supplement setiap hari! hoyey! oh Ye.. Saya pengguna Shaklee ye!


Suka dengan kulit muka sekarang. Nak try produk yang aish pakai? dalam entry ni! Menuju ke arah kulit yang cantik!

Ok..thank you for reading! Bye!

Aish - ID 910287
Shaklee Independent Distributor
012-671 6961 (whatsap/sms only)
ismalizayahya86@gmail.com 

atau boleh pm aish dekat
FB Page : Here


Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
PinKy MoMMa
AUTHOR
May 27, 2013 at 8:43 PM delete

kalau akak haruslah bekas warna pink miahahaha...tapi kadang2 bekas yg comel itu mampu membuat kita smangat..terutamanya kalau bekas ubat ;p

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
May 30, 2013 at 7:03 PM delete

yups..bekas mini memang berguna..lagi2 untuk travel

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...